Hebje alle vis soorten wel eens geproefd dan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik ben vrij moeilijk maar probeer dingen wel al zijn er een paar dingen die ik echt niet binnen krijg zonder over mijn nek te gaan.
de eerste is vis
de 2de veel warme gerechten die koud gegeten worden
3 zult
een paar van zalm haring en dergelijke de veel voorkomende maar ik kan de stank ook niet echt hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje alle vis soorten wel eens geproefd dan ?
oh gelukkigquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef massy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dit overdreven, ik hoef niet per se een groene stampert, ik hou nieteens van groen![]()
Maar ik vraag wel altijd of ze coca cola hebben of pepsi, aangezien ik pepsi niet lekker vind. En ja qua eten vraag ik weleens of ze wat weg willen laten ja. Maar niet zoals in dit stuk dat er ineens een heel ander gerecht voor mn neus staat.
Na praktisch alle gangbare vissoorten geprobeerd te hebben (zalm, paling, makreel, haring, dat soort ongein) heb ik m'n conclusies getrokken. Als er vissen bij zijn die naar appelsap smaken mag je het melden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje alle vis soorten wel eens geproefd dan ?
En hier ben ik het nou helemaal mee eens!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!
je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...
kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.
nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!
ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.
ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen.
tot zover jouw nuttige en enorm gewaardeerde bijdrage aan dit topic?quote:
goede vis ruikt nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een paar van zalm haring en dergelijke de veel voorkomende maar ik kan de stank ook niet echt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:Hihi, mallerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How you play the cards you are dealt is all that matters.
goeie en dus verse vis ruik je nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een paar van zalm haring en dergelijke de veel voorkomende maar ik kan de stank ook niet echt hebben
dat zei ik jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie en dus verse vis ruik je niet
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:Wat dacht je van bijen-kots?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja, niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie en dus verse vis ruik je niet
het is zeker mogelijk dat volwassen mensen van alles niet lusten. die noem ik dan ook conservatieve bangerikken met een mama-complexje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef PeZu het volgende:
zo, weer zo'n tering malloot die denkt te kunnen dat het niet mogelijk si dat volwassen mensen iets niet lusten
consider it taken.quote:get a life, ik zeg het je
zie OP. zo'n moeilijke zinnen zijn het niet hoor..quote:waar maak je je ten eerste druk om?
kan best. mama-kindjes genoeg op de wereld.quote:en waarom zou het niet kunnen?
kortzichtig? en dat van iemand die begint te janken als hem een gerecht van na 1935 wordt geserveerd.quote:echt weer zo'n trieste kortzichtige grotbewoner_!
mensen die een schitzelschotel bestellen in een restaurant zijn bij deze geexcuseerd van bovenstaande klacht. die zijn al te ver heen om nog hoop op redding te hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Olijven zijn ranzig. Period. En als ik lekker ga uit eten wil ik ook dat ik een heerlijke maaltijd krijg. Niet dat ik een of andere lekkere spareribschotel of schnitzelschotel met champignons bestel, en er vervolgens allerlei rare garnituur, salades en/of dressing bij krijg die ik niet besteld heb en niet lust.
hoe durf je een varkenshaasje zo te beledigen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
Als je de kans hebt gebakken of gegrilde zwaardvis te proeven kan ik je aanraden dat te doen, 't ruikt nauwelijks en de smaak lijkt (volgens mij) een beetje op varkenshaas, ik vond het erg lekker. Aan de andere kant ben ik best wel een viseter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |