Ja natuurlijk is dit overdreven, ik hoef niet per se een groene stampert, ik hou nieteens van groenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh my fucking god. Dit is toch lichtelijk overdreven hoop ik![]()
Olijven is nou net een van de dingen die je niet na één keer proeven moet afzweren. Gewoon een keer of vier-vijf eentje in je mond steken en óf je bent er ineens aan verslaafd, óf je weet dat je ze écht niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik houd ook niet van olijven...hoe ik dit weet? door ze geprobeerd te hebben, en de smaak was niet naar mijn smaak...
is dat beter?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Olijven is nou net een van de dingen die je niet na één keer proeven moet afzweren. Gewoon een keer of vier-vijf eentje in je mond steken en óf je bent er ineens aan verslaafd, óf je weet dat je ze écht niet lekker vindt.
Maar dus niet na één keer proeven.
ik ben het type dat iets niet lekker kan vinden maar een paar jaar later ineens wel. klinkt gek misschien maar dit had ik bijv. ook met asperges. ik stop dus regelmatig een olijf in mijn mond, maar kan er nog steeds niet van juichenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Olijven is nou net een van de dingen die je niet na één keer proeven moet afzweren. Gewoon een keer of vier-vijf eentje in je mond steken en óf je bent er ineens aan verslaafd, óf je weet dat je ze écht niet lekker vindt.
Maar dus niet na één keer proeven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef maok het volgende:
Ik luste eerst geen olijven en kreeg toen de tip van iemand dat je dan 9 olijven achter elkaar moet opeten. (hoe vies het ook is) Daarna lust je het. Het werkte dus echt en ik vind ze nu heerlijk.
En jij bent kortzichtig!!!quote:
Geloof me, er zíjn gore olijven. Ik heb ze wel eens gegeten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
[..]
En jij bent kortzichtig!!!
Olijven zijn niet goor, jij vindt ze niet lekker!
sorry mevrouwquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
[..]
En jij bent kortzichtig!!!
Olijven zijn niet goor, jij vindt ze niet lekker!
Perfect! Valt niks van te zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorry mevrouw
ik VIND ze goor
zo goed?
mee eens.. heb er ookgenoeg vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!
je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...
kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.
nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!
ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
jaa me 2:P en champiogns lust ik ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef tralalala het volgende:
Ik lust alles, behalve Olijven1 keer geprobeerd, je loopt gelijk de hele dag met die misselijke smaak in je mond.
Als ik er aan denk al![]()
Op pizza valt het wel mee, omdat de smaak er dan toch al af is![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef rival het volgende:
ja zeggen ook dat ik lastig ben omdat ik me zinger burger en me twister zonder sla en tomaat neem bij de kentucky!
welke mongool bedenkt er nou dat er sla op fastfood moet. en tomaat!
ik ben geen fucking konijn of 1 of ander vegetarisch beest! ik moet vet vreten als ik naar de fastfood ga!
en welke idioot gaat er wat voor eten dan ook verneuken met olijven!
ik vind olijven smerig! als jij ze lekker vind moet je zelf weten.
echter als ik een lekker menu zie maar met olijven, dan vind ik die nog lekkerder zonder olijven!
WTF is dan het probleem om hem voor mij zonder olijven te maken? moet ik maar olijven eten omdat jij of een of andere COCK dat bedacht heeft?
ik betaal jou, dus jij bediendt mij!
Goed gesproken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alles vies vinden terwijl ze het nog nooit geproefd hebben.
De opmerking: ik lust geen vis.....
Waarom niet ?
Omdat het stinkt
Zo gaar he gek
Owja en olijven vind ik ook niet lekker om gewoon zo te eten.
Maar wanneer ze kleingesneden zijn en bijv in een gerecht verwerkt zijn zijn ze best te eten
dankje dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!
je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...
kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.
nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!
ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
jij vergelijkt olijven met bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef maartenducrot het volgende:
Olijven zijn net als bier, je moet het leren waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |