abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51356906
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh my fucking god. Dit is toch lichtelijk overdreven hoop ik
Ja natuurlijk is dit overdreven, ik hoef niet per se een groene stampert, ik hou nieteens van groen

Maar ik vraag wel altijd of ze coca cola hebben of pepsi, aangezien ik pepsi niet lekker vind. En ja qua eten vraag ik weleens of ze wat weg willen laten ja. Maar niet zoals in dit stuk dat er ineens een heel ander gerecht voor mn neus staat.
pi_51357816
Olijven
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_51359549
Ik lust alles, behalve Olijven 1 keer geprobeerd, je loopt gelijk de hele dag met die misselijke smaak in je mond.
Als ik er aan denk al
Op pizza valt het wel mee, omdat de smaak er dan toch al af is
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:33:52 #104
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51360527
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Puckzzz het volgende:

ik houd ook niet van olijven...hoe ik dit weet? door ze geprobeerd te hebben, en de smaak was niet naar mijn smaak...

is dat beter?
Olijven is nou net een van de dingen die je niet na één keer proeven moet afzweren. Gewoon een keer of vier-vijf eentje in je mond steken en óf je bent er ineens aan verslaafd, óf je weet dat je ze écht niet lekker vindt.

Maar dus niet na één keer proeven.
pi_51360649
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Olijven is nou net een van de dingen die je niet na één keer proeven moet afzweren. Gewoon een keer of vier-vijf eentje in je mond steken en óf je bent er ineens aan verslaafd, óf je weet dat je ze écht niet lekker vindt.

wie verzint die onzin?
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:43:40 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51360874
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

ik ben het type dat iets niet lekker kan vinden maar een paar jaar later ineens wel. klinkt gek misschien maar dit had ik bijv. ook met asperges. ik stop dus regelmatig een olijf in mijn mond, maar kan er nog steeds niet van juichen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_51360900
Mag ik een pizza Funghi zonder champignons alsjeblieft?
Ja doei.
pi_51360918
oh ja, olijven zijn goor
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:45:36 #109
17420 DeX090
bastard on parade
pi_51360950
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef maok het volgende:
Ik luste eerst geen olijven en kreeg toen de tip van iemand dat je dan 9 olijven achter elkaar moet opeten. (hoe vies het ook is) Daarna lust je het. Het werkte dus echt en ik vind ze nu heerlijk.
Eet negen olijven achter elkaar zodra je deze mail leest!!! Als je dit niet doet zul je NOOIT olijven lusten!!! Stuur deze mail door naar 15 andere mensen anders komen er 's nachts potten olijven die je in je slaap zullen overmeesteren en verkrachten!!!

Ik lust vrij weinig (vis vind ik echt te goor voor woorden, bloemkool en broccoli lust ik ook niet, hetzelfde geldt eigenlijk voor vrij veel groenten) maar als iemand het maakt zal ik het wel op eten. Het enige wat ik echt weiger te eten is vis. Ik heb het vaak geprobeerd maar ik ga zowat over m'n nek elke keer. Als ik in een restaurant zit kijk ik of de ingredienten die in een gerecht zitten me bevallen. Ik ga geen artisjok-harten of vis zitten vreten alleen omdat ik niet goed opgelet heb. Ik ben best bereid nieuwe dingen te proberen, zolang er maar geen vis in zit.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:02:24 #110
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51361538
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, olijven zijn goor
En jij bent kortzichtig!!!

Olijven zijn niet goor, jij vindt ze niet lekker!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:07:10 #111
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51361689
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:

[..]

Geloof me, er zíjn gore olijven. Ik heb ze wel eens gegeten.
Maar over het algemeen:
we hebben een O, we hebben een LIJ, we hebben een VEN. O LIJ VEN
pi_51362020
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef Lips het volgende:

[..]

sorry mevrouw

ik VIND ze goor

zo goed?
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:18:34 #113
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51362058
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sorry mevrouw

ik VIND ze goor

zo goed?
Perfect! Valt niks van te zeggen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51362143
nee Bass-Miss, dan zeg je:

ik VIND olijven

Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:33:50 #116
167923 appelsjap
All the above
pi_51362657
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!

je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...

kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.

nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!

ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.

klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
mee eens.. heb er ookgenoeg van
maar TS ben je kok? werk je in een restaurant?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:35:41 #117
167923 appelsjap
All the above
pi_51362732
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef tralalala het volgende:
Ik lust alles, behalve Olijven 1 keer geprobeerd, je loopt gelijk de hele dag met die misselijke smaak in je mond.
Als ik er aan denk al
Op pizza valt het wel mee, omdat de smaak er dan toch al af is
jaa me 2:P en champiogns lust ik ook niet maar dat is alles..
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:36:06 #118
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51362747
Mensen die alles vies vinden terwijl ze het nog nooit geproefd hebben.

De opmerking: ik lust geen vis.....

Waarom niet ?

Omdat het stinkt

Zo gaar he gek

Owja en olijven vind ik ook niet lekker om gewoon zo te eten.
Maar wanneer ze kleingesneden zijn en bijv in een gerecht verwerkt zijn zijn ze best te eten

[ Bericht 32% gewijzigd door Maikuuul op 11-07-2007 15:41:39 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:01:06 #119
167923 appelsjap
All the above
pi_51363637
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef rival het volgende:
ja zeggen ook dat ik lastig ben omdat ik me zinger burger en me twister zonder sla en tomaat neem bij de kentucky!

welke mongool bedenkt er nou dat er sla op fastfood moet. en tomaat!

ik ben geen fucking konijn of 1 of ander vegetarisch beest! ik moet vet vreten als ik naar de fastfood ga!

en welke idioot gaat er wat voor eten dan ook verneuken met olijven!

ik vind olijven smerig! als jij ze lekker vind moet je zelf weten.

echter als ik een lekker menu zie maar met olijven, dan vind ik die nog lekkerder zonder olijven!

WTF is dan het probleem om hem voor mij zonder olijven te maken? moet ik maar olijven eten omdat jij of een of andere COCK dat bedacht heeft?

ik betaal jou, dus jij bediendt mij!
pi_51363731
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alles vies vinden terwijl ze het nog nooit geproefd hebben.

De opmerking: ik lust geen vis.....

Waarom niet ?

Omdat het stinkt

Zo gaar he gek

Owja en olijven vind ik ook niet lekker om gewoon zo te eten.
Maar wanneer ze kleingesneden zijn en bijv in een gerecht verwerkt zijn zijn ze best te eten
Goed gesproken.
pi_51363795
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!

je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...

kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.

nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!

ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.

klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
dankje dankje

ik dacht gister nog dat ik de enige was die een normale opvoeding heeft gehad

iemand die roept 'gadverdamme' als je een bepaald gerecht of ingredient noemt, is ook in mijn ogen direct afgeschreven
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:17:11 #122
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51364239
Volwassenen die bijna niets eten

Childish
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:30:31 #123
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_51364789
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef maartenducrot het volgende:
Olijven zijn net als bier, je moet het leren waarderen.
jij vergelijkt olijven met bier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_51365123
olijven zijn vies. Ik ga niet iets veroordelen zonder het eerst te eten, maar olijven zijn echt niet lekker. Mensen die bij voorbaad al beginnen te jammeren zijn inderdaad wel vrij tot zeer storend!
pi_51365159
Ik ben vrij moeilijk maar probeer dingen wel al zijn er een paar dingen die ik echt niet binnen krijg zonder over mijn nek te gaan.
de eerste is vis
de 2de veel warme gerechten die koud gegeten worden
3 zult
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')