we houden een slaap feestjequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik had het al terug gelezen, niet de tent afbreken hé.![]()
je maakt me bangquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef Houniet het volgende:
sander weet je nog hoe we het een keer hadden over vreemd slapen etc. werd vannacht wakker, lag me arm toch raar. ik voelde hem niet. totaal GEEN gevoel in, echt engwas ook gelijk wakker
hij sliep dus, me arm was helemaal koud. toen heb ik me arm opgetild en op mijn schoot gelegd. voelde het warme bloed er zo instromendaarna prikken als de ziekte pff. . . na een kwartier kon ik weer slapen
vage shit hoe je zo op je arm kan liggen
ik meen het serieus was vannachtquote:
das kutquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:34 schreef Houniet het volgende:
maar je bent alleen thuisbeter [afbeelding]
ik dit jaar niet, balen [afbeelding]
Leg nou eens uit, over die heg, wat heb je daar voor moeten doen om het te mollen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we houden een slaap feestje![]()
en een stukje van de heg is er al uit hmm... gaat niet echt goed en dit is dag 1 van de 15ongv...
![]()
Misschien wel ja, hij is zo stil?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef Houniet het volgende:
? is die gaan slapen ofzo ? [afbeelding]
iemand uit kietelen tot hij zover achteruit loopt dat hij alle planten om trapt en toen was de heg ( van planten ) eraanquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg nou eens uit, over die heg, wat heb je daar voor moeten doen om het te mollen?
En wie was er dronken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand uit kietelen tot hij zover achteruit loopt dat hij alle planten om trapt en toen was de heg ( van planten ) eraan![]()
eh jaquote:
Trusten maat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef Houniet het volgende:
ik smeer hem, weltrustenen wellicht tot morgen
Koffie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Dutchman140 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Snap die mensen niet die dat andersom willen :
Wtf denk jezelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:39 schreef Dutchman140 het volgende:
[..]
Wtf heeft koffie daarmee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |