Werkt boos worden niet, werkt communiceren (...) niet, dan zijn er altijd nog waterlanders om in de strijd te gooien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef burtbeej het volgende:
Wats dit nou weer voorn neppe bui van amoebe
terecht lijkt mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet niet in welk verband, maar klinkt als een smerige opmerking.
Was niet in een bepaald verband, hij liep er te jennen, hij zei er ook achteraan, "leuk grapje he?".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet niet in welk verband, maar klinkt als een smerige opmerking.
Let op en verbaas je niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt boos worden niet, werkt communiceren (...) niet, dan zijn er altijd nog waterlanders om in de strijd te gooien.
en dat stond van tevoren al vast.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij huilt ze wel echt hoor. Wat betekent dat Brian heeft gewonnen.
Ja, hij heeft gewonnen. Het was te voorspellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor. Brian heeft Amanda al aardig onderdanig gemaakt. Ze kruipt huilerig tegen zijn brede schouder aan, als een klein meisje.
Dat begreep ik, vandaar ook de knipoogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat beiden voor een exit-stemming op de stoel kunnen worden gezet, maar niet tegelijk.
Gewonnen? Heeft die Tamara uitgenodigt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gewonnen. Het was te voorspellen.
hehehe, bij jou ook alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat alles gewoon op MUTE kan.
Nee, dat was hij al van plan dus dat komt toch wel. Ik bedoel gewonnen in de zin van wie er het eerst breekt. Hij kan nu alle schuld in haar schoenen schuiven en de sterke redelijke man spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewonnen? Heeft die Tamara uitgenodigt?
Ik offer mij wel op...al is het een herhaling van een herhaling van een herhaling..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat alles gewoon op MUTE kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |