Het waren wel gebroken hartjes hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niets van. Van die toevoeging, dus. Ik weet niet, maar ik geef mijn platonische vrienden geen kettinkjes met twee hartjes erop. Maar, aan de andere kant, werken mijn hersenen niet zoals die van Brian. Thank God!
Neenee, twee hartjes die uit elkaar warenquote:
Kllopt, maar zowel Huub als Japio hebben dat al vanaf de eerste dag dat ze binnen is consequent fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt dat Nadia nog 10 weken niet weggestemd kan worden. Dat heeft Huub verkeerd. Nadia kwam er vlak ná een stemming in en had maar 1 keer immuniteit.
wacht maar eens totdat er een lekkere vent in komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij wil zelf waarschijnlijk dat ie snel eens komt..dat gaat hem ook niet lukken![]()
Heeft Nada wel immuniteit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kllopt, maar zowel Huub als Japio hebben dat al vanaf de eerste dag dat ze binnen is consequent fout.
'Het is net een klein kindje, joh. Zal wel aan mij liggen...', waarop Huub geen antwoord geeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Lieke heeft zo gelijk in haar beschrijving van Nadia
Ja, 1 keer. De komende ontslagronde dus. Daarna niet meer. Dennis ook nog 1 keer.quote:
Ik dus ook niet, hij waait echt met alle winden mee en heeft tegen iedereen dezelfde tekst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Bij alles wat ik van Jaap zie (of eerder lees) heb ik mijn twijfels. Ik geloof helemaal niets meer van die gast.
Dan komt hij maar in opstand als hij begrijpt dat deze zet hem minder populair heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan niet wachten om het zure gezicht van Jaap te zien bij de uitslag van de popi poll..het moment waarop hij realiseert "Was ik maar bij Huub gebleven". Al heb ik uit zijn eerdere woorden begrepen dat hij van achter een beetje moest bonden met Dennis.
Ok, ty.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, 1 keer. De komende ontslagronde dus. Daarna niet meer. Dennis ook nog 1 keer.
Ja, voor de juli stemming. Dennix kwam net voor de juni stemming binnen en kreeg 2 keer immuniteit. Beiden kunnen dus eind augustus weggestemd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |