Brian: dan maak je het toch uit als je problemen met mij hebt. Grote bek heb je maar het waarmaken, ho maar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
nu een filmpje van de pc hooftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
De clash tussen Amanda en Brian is alweer voorbij?
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef akveor het volgende:
Voor de liefhebbers en fans van nix ....
[afbeelding]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
ze bekeijken het uithje in de PC
Zij kijken in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom roepen ze Huub, Lieke en Jaap niet?![]()
Retorisch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Lees elke ruzie terug die ze gehad hebben, en dit is hetzelfde, geloof me!![]()
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich niet hoor. Amanda had best gelijk over Brian en zijn Tamara. Maar ik heb nou eenmaal zo enorm de pest aan Amanda....
Het filmpje was bijna afgelopen. Ze mogen nu nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoals je ziet kijken ze ook maar dan in de woonkamer![]()
Klinkt het logisch dat ik dat ook heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, meer aan Amanda als aan Brian![]()
Een vriend en sex.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch duurt deze al wat langer. Maar ja, Amanda gooit haar [censuur] wel weer in de strijd om Brian weer voor zich te winnen, want een vriend in haar leven is voor haar net zo belangrijk als zuurstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |