ging wel? klinkt niet heel positief.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef saban het volgende:
Gesprek? Ging wel..
Ze zouden me bellen of ik op derde gesprek mag komen, arbeidsvoorwaarden bespreken.quote:
Afwachten dus..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:15 schreef saban het volgende:
[..]
Ze zouden me bellen of ik op derde gesprek mag komen, arbeidsvoorwaarden bespreken.
en?quote:
waarom klink je niet zo blij?quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Emel het volgende:
iemand wacht op me..moet weg..
spreek je vanavond
Zo ruim is die kamer niet Lijkt zo omdat ik hem vanuit een bepaalde hoek heb genomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef saban het volgende:
Ruime computerkamer lijkt het, waarom zo een klein bureau.
Ik weet wel beter met zoveel ruimte
stoere catquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:04 schreef skippy22 het volgende:
Heb een foto toestel gekocht Dat is skips woonkamer Joesoef is die witte kat![]()
heyquote:
Thanks!quote:
Wat ga je doen danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef saban het volgende:
[..]
Thanks!
Er is al wat over mn loon vertelt, valt toch vies tegen moet ik eerlijk zeggen. Toch ben ik er blij mee![]()
erg leukquote:
hmm jammer...maar goed, het gaat erom dat je een nieuwe baan hebt..nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef saban het volgende:
[..]
Thanks!
Er is al wat over mn loon vertelt, valt toch vies tegen moet ik eerlijk zeggen. Toch ben ik er blij mee![]()
vertel eens watquote:
Hey!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Jero het volgende:
He!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef skippy22 het volgende:
Godver
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.![]()
boeiends meegemaakt?quote:
regelmatigquote:
en toen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vandaag m,n fiets sleutel kwijt geraakt![]()
spannendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef skippy22 het volgende:
Owhja en nu speelgoed gekocht
lieve mamaquote:
quote:
Owh en toenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
vandaag zei iemand uit het niets dat ik kapsones heb![]()
en toen liep hij doorquote:
ik heb wel een vermoedenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom deed ie dat dan ? Zal toch wel een rede voor zijn![]()
hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
avond
tis privequote:
oeh ik ben er gek opquote:
Ik stond met iemand te praten..hij liep langs..zag mij staan en zegt ineens tegen de ander 'ze heeft kapsones' en loopt dus doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit is een forum ik ken niet jou en jij...Vertel nou
![]()
quote:
dus vroeg die ander aan mij, waarom hij dat zei..ik stond stomverbaasd te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef skippy22 het volgende:
Wat een boefje
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef IHVK het volgende:
Vandaag zei iemand op mijn werk dat ik vrolijker moest kijken en toen kreeg ik sinaasappelsap omdat ik er wat ziekjes uitzag.
Dat is zo'n beetje al het boeiende wat vandaag is gebeurd.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ga morgenochtend naar Harry Potter.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef IHVK het volgende:
Vandaag zei iemand op mijn werk dat ik vrolijker moest kijken en toen kreeg ik sinaasappelsap omdat ik er wat ziekjes uitzag.
Dat is zo'n beetje al het boeiende wat vandaag is gebeurd.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Nou leuk toch..je hoeft je niet voor te schamen ofzo
Jaaa Groep 8 heeft een dagje uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
hai.![]()
Nee.![]()
Ik ga morgenochtend naar Harry Potter.![]()
zolang je je maar niet voor schaamtquote:
Mensen die beschermd wonen nog niet he?quote:
maakt niet uit..ik begrijp dat je het niet weetquote:
verklaar me jouw obsessie met kangeroes..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef skippy22 het volgende:
Toen ik nog een tbs kangeroe was gingen we regelmatig naar de bios Filmpje pakken werd al gauw meisje pakken![]()
Ik ben toch een kangeroe kapsones trolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Emel het volgende:
[..]
verklaar me jouw obsessie met kangeroes..
Ok. Dit is ernstiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben toch een kangeroe kapsones trol
quote:
bagger?quote:
precies..ik vond hem heel goedquote:
Maar het wordt warmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het wordt wel warm, maar waarschijnlijk gaat het onweren.
Maar toch.![]()
Heb je wel opgelet? Actie komt nog. Maar het is geen 100% actiefilm nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef saban het volgende:
Ik zit nu op 1:13 en nog helemaal geen actie of wat dan ook gezien ..
doeg!quote:
Zogenaamd een thrillerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Actie komt nog. Maar het is geen 100% actiefilm nee.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef Emel het volgende:
saban die weigerde te meeten want hij kende niemand
In welk topic kwam er een kangeroequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
Ik zat voor de gein te kijken naar het eerste Turkentopic...grappig
Tijden veranderen, he kardesquote:
zoek het uit en laat ons wetenquote:
Word ook nooit gemeetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Emel het volgende:
Wow, in #2 hadden we al over meet Turken op FOK! - bölüm iki-
nu zitten we in #76 maar gemeet?
![]()
![]()
Cin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef saban het volgende:
Ben met iemand in gesprek over 'de 3 letters' ....
Dat heb ik alleen na een avondje dronken/stoned postenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tis echt raar om jezelf zo terug te lezen.![]()
Jij wel ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen na een avondje dronken/stoned posten![]()
Schaam jequote:
scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Schaam jeWat een boutkarakter is dat zeg
![]()
Nou, en ik ben dus weer ziek, dat is wel duidelijkGister toch een k*tavond gehad
mijn hoofd explodeerde bijna en ik ging na een veels te lange treinreis bijna van m'n stokje in hoogcatarijne. Toch iets te vroeg weer begonnen met werken denk ik
![]()
Nou goed, weer een dagje thuis dus, uitzieken![]()
hem?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Subtiel Emel, je kunt hem ook gewoon op een date vragen hoor![]()
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:33 schreef Emel het volgende:
[..]
scorpik maakte me zorgen om je, ik vroeg me af hoe het met je ging...jammer dat je nog ziek bent
probeer goed uit te zieken.
ik begrijp het..maar let op jezelf scorpquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat ik langer dan 1 dag ziek ben geweest. Ik voel me wel vaker even niet lekker en de laatste keer dat ik hoge koorts heb gehad is toch ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Ik ben het gewoon niet gewend om langer dan een dag thuis te zitten. Gewoon doorgaan is namelijk de beste remedie vaak.
Ik kom er wel weer bovenop. Lekker rustig aan doen, beetje lezen, beetje slapen, wat eten en drinken en een paracetamolletje dan moet ik zo weer op de been zijn![]()
Alles goed met jou? Lekker vrij zeker?![]()
halloquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef SYCO het volgende:
gotmorgen!
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.quote:
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremoniesquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Sarma (Roemeens: Sarmale) is een Turks gerecht dat zeer populair is in Turkije, Centraal-Azië en de Balkan. De lekkernij bestaat uit een speciaal toebereid vulsel van rijst, tomaten en gehakt, dat wordt opgerold in druivenbladeren. Sarma betekent opgerold in het Turks.
Het wordt gekookt, maar kan enkel koud geserveerd worden met verse citroenen.
Wellicht dat de bovengenoemde serverings wijze gehanteerd wordt in Turkije, maar in Roemenië is het gebruikelijk het gerecht warm te serveren in combinatie met Chilipeper en Mamaliga.
Ook in de landen van voormalig Joegoslavië wordt dit gerecht gegeten.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sarma is often served as a one of the main dishes during wedding ceremonies![]()
Zit er wat in de pijplijn?
![]()
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
niet dat ik het weet
![]()
Turken eten regelmatig Sarma, maar met feestdagen moet je het wel serveren![]()
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Hier is het ondertussen droog, maar het heeft wel geregend vandaag![]()
Ik ga zo maar weer even een stukje lezen. Ik ga beginnen in het boek 'Het laatste geheim', ben benieuwd of het wat is![]()
yep, yoghurtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is yogurt zeker wat er op zit? heb gehoord dat Turken dat overal opgooien![]()
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Hier is het afwachten nog of het gaat regenen..
Waarover gaat het boek? Over een geheim?![]()
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ondertitel: 'oog in oog met een voorspelling die 5000 jaar geleden is opgeschreven. Door god zelf...'
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef ClioSporT het volgende:
volgende week dinsdag naar Turkije, yehoee
Waar in Turkije?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef ClioSporT het volgende:
Dank u,
Heb nog plek in de auto, wie komt er mee
Ik ook, daarom heb ik 'em gekochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
met zo'n ondertitel, wil ik er meer over weten![]()
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik 'em gekocht![]()
Niet voor de VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Laat even weten of het een goed/leuk boek is.![]()
ik ga dit boek halen:
[afbeelding]
'Ik heb dit boek voor Europa geschreven. Het gaat over mensen, over kunst, over religie, over seks, over film, over het belang van radio en televisie. Ik schuif de gordijnen opzij en laat de islam als levenswijze zien. Wat getoond wordt geeft een dieper inzicht. In Het huis van de moskee verwerk ik ook passages uit de Koran. Het gaat me vooral om de geest van de Koran als boek, niet als religieuze leidraad. Ik wil de milde islam laten zien, niet die van het radicalisme.'
Kader Abdolah
hahaha inderdaad..Iran en VS?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet voor de VS?Dat hebben ze blijkbaar al opgegeven
![]()
Misschien wel een leuk boek![]()
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef Emel het volgende:
Ik lees boeken van Afghaanse en Iraanse auteurs..![]()
Ik vind dat ze heel mooi schrijven![]()
Cussler boeken schijnen wel effectief te zijn, maar daar moet ik zelf ook nog aan beginnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
daarin verschillen we dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mooi schrijven doet mij vaak niet zo veel helaas. Ik houd van simpel en effectief en niet van als schrijvers 10 zinnen gebruiken als het ook in één zin kan, dan kan ik mijn concentratie er niet meer bijhouden.
Ik houd ook meer van actieboeken en boeken met leuke feitjes en anecdotes verweven in het verhaal (vgl Dan Brown). Als het me te vaag wordt of te rare typetjes dan haak ik af, ik houd niet zo van 'alto'![]()
hehe, eindelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
daarin verschillen we dus![]()
Ik lees ook wel graag Dan Brown boeken enzo..maar boeken die met emotie/gevoel/passie geschreven zijnik hou niet van teveel actieboeken
![]()
Wat salca?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef SYCO het volgende:
sarma moet met salca emel, wist je dat niet??
en nu we het toch over boeken hebben, weet iemand een no-brainer voor mij die ik snel kan doorlezen tijdens mijn verveel momenten. ben heel internet wel een beetje zat onderhand nu ik van 8 tot 5 er ook achter zit
Dit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef -scorpione- het volgende:
James Rollins is verreweg mijn favo schrijverheb zijn nieuwste boek al aangeschaft voor als het wat donkerder wordt buiten en tegen die tijd ligt er weer een nieuwe paperback van hem ook in de winkel
![]()
Jah..anders wordt het snel saaiquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
hehe, eindelijkVerschilletje moet kunnen
![]()
Dat is tot nu toe het mooiste boek dat ik heb gelezen (Map of bones is de Engelse titel en ik heb deze uiteraard in het Engels gelezen). Daarna volgt het Bernini mysterie (Angels and demons) en dan Da vinci code.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Net zo spannend als Dan Brown of spannender?
ik ga zo maar even boodschappen doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga me trouwens eens even opmaken voor de lunchIk moet goed eten en aansterken dan kan ik snel weer aan het werk
![]()
hmm..ik ga het proberen, wie weet vind ik het geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe het mooiste boek dat ik heb gelezen (Map of bones is de Engelse titel en ik heb deze uiteraard in het Engels gelezen). Daarna volgt het Bernini mysterie (Angels and demons) en dan Da vinci code.
Black Order is net uit en de Judas Strain komt er aan. Welke jouw misschien wel vooral gaat interesseren is Sandstorm, één van zijn eerdere boeken![]()
jah of je gaat even naar een boekenzaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef SYCO het volgende:
ik ga hem bestellen, via bol is toch het beste??
boekenzaakquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef SYCO het volgende:
ik ga hem bestellen, via bol is toch het beste??
Ik kan je in Izmit op de bus zettenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Waar in Turkije?
dump je me even in Ankara?
en hoe lang ben ik onderweg naar Ankara?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan je in Izmit op de bus zetten![]()
Het is even doorijden, 300 km maar. Binnen een dag te doen op de fiets zelfs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:09 schreef Emel het volgende:
[..]
en hoe lang ben ik onderweg naar Ankara?![]()
Bernini mysterie is een topper, dus die zal ik je zeker aanraden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:11 schreef SYCO het volgende:
nee geeeen boekenzaak, ik heb een groot gat in mijn portommonee
scorp, help ff. ik ga gelijk 2 stuks bestellen. zal ik 2x James Rollins nemen of vind je Bernini mysterie ook een aanrader?
300 maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is even doorijden, 300 km maar. Binnen een dag te doen op de fiets zelfs.![]()
niet een Ankara fan, begrijp ikquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef ClioSporT het volgende:
Wel een fan van de kleuren van Ankaragucu.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ahh. Die ploeg waar wij vorig seizoen tijdens ons 100 jarig bestaan 14 keer van hebben gewonnen in onderlinge resultaten. (alle sport activiteiten)
Leuke club inderdaad. kuch.
want?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendiksporquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ahh. Die ploeg waar wij vorig seizoen tijdens ons 100 jarig bestaan 14 keer (van de 14 wedstrijden) van hebben gewonnen in onderlinge resultaten. (alle sport activiteiten)
Leuke club inderdaad. kuch.
moet jij weten tochquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
Zie je mij in ieder geval niet meer verschijnen hiero![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:23 schreef SYCO het volgende:
en bestelddddd, voel me opeens erg geschikt voor Theater, Taal & Kunst
Galatasarayquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef SYCO het volgende:
Galatasaray is de enige club die vier keer achter elkaar kampioen werd in Turkije.
De enige Turkse team dat de UEFA cup won (2000).
Galatasaray is de eerste team dat kampioen werd in de Süper Lig.
De Turkse team met de eerste zege in Europees verband.
De eerste Turkse team dat in de kwartfinales van de Champions League geraakte.
Eerste en enige Turkse team dat Europees kampioen werd.
In Turkije is Galatasaray het team met de meest bekers.
Meest scorende team op een seizoen met 105 goals (1962-1963).
Team met de meeste matches in Europees verband.
Galatasaray is het team dat bij uitwedstrijden een opeenvolgend niet-verliesreeks heeft van 40 matches.
Galatasaray werd in het seizoen (1985-1986) kampioen zonder ook maar één keer te verliezen en was hiermee de eerste in Turkije.
De enige Turkse club ooit die 1e stond op de wereldranglijst (januari 2001).
Het enige Turkse team dat de Super Cup won (2000).
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendikspor
En mij ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
Zie je mij in ieder geval niet meer verschijnen hiero![]()
moet jij wetenquote:
narcistquote:
pastaquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef -scorpione- het volgende:
Emel, geef eens tip voor mijn avondeten. Wat is makkelijk en snel te bereiden, is gezond, en ligt niet te zwaar op de maag?![]()
ik vind je aardigquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En waarom moet ik mij nu rot voelen?![]()
Dat heb ik net al twee dagen achter elkaar gegetenquote:
Toevallig heb ik dat net niet in huis, normaal gesproken altijd een potje in de kast staan, maar nu...quote:
rijst met kipquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat heb ik net al twee dagen achter elkaar gegetenIk dacht aan iets anders. Maar pasta carbonara heeft zeker mijn gedachten een bezoekje gebracht
![]()
Ik dacht ook aan rijst, maar om nu meteen aan de tika massala te gaan gaat me ook wat ver.
Ja, maar die sausjes die er bij zitten bevatten of veel kruiden of veel kokos en beide hoef ik vandaag even niet in mijn sausquote:
hmmmquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, maar die sausjes die er bij zitten bevatten of veel kruiden of veel kokos en beide hoef ik vandaag even niet in mijn saus![]()
Soepquote:
doe dat laatste dan maar jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
SoepGeef mij maar wat vast voedsel. Pizza is een beetje te vet helaas. Misschien aardappel puree met een stukje vlees en wat groente
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb nog steeds spierpijn![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef -scorpione- het volgende:
Ik neem nu eerst even een plakje koek met wat boter en een kopje thee![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Emel het volgende:
[..]
doe dat laatste dan maar jade rest wil je toch niet
![]()
Ik probeerde je te helpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nu moet je niet gaan doen alsof je hierboven een tsunami van briljante ideeen op mij hebt afgevuurd...
Dan is het goed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nou nou, kom kom, ik waardeer je echt wel hoor
![]()
af en toe zeuren is niet verkeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
och, iedereen heeft wel eens iets, ik moet dus niet zo zeuren![]()
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet eten om snel beter te worden en ik wil morgen gewoon weer aan het werk zonder wéér met barstende koppijn thuis te komen. Ik verveel me gewoon dood thuisquote:
Ga je toch even een stukje wandelen..frisse lucht doet je goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet eten om snel beter te worden en ik wil morgen gewoon weer aan het werk zonder wéér met barstende koppijn thuis te komen. Ik verveel me gewoon dood thuis![]()
Misschien moet ik idd toch maar eventjes de deur uit, even wat frisse lucht. Haal ik op de terugweg wat fruit opquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Ga je toch even een stukje wandelen..frisse lucht doet je goed
Eet veel fruit! En voldoende drinken. En veel rusten.
Jah, doe dat joh..is goed voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Misschien moet ik idd toch maar eventjes de deur uit, even wat frisse lucht. Haal ik op de terugweg wat fruit op![]()
ik begrijp het welquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef -scorpione- het volgende:
Later![]()
En sorry dat ik vandaag zo prikkelbaar ben, hoort er bij als je ziek bent![]()
En dan is het 5 uurquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef SYCO het volgende:
nog 15minuten
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef dvdfreak het volgende:
avond
Ook goed, dankjequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef dvdfreak het volgende:
goed hoor met jou
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef SYCO het volgende:
ulan![]()
![]()
kippepootjes verbrand, kipnuggets te slap, macaroni 1 groot pap. 2 uur verder en moet nog steeds eten grrrr
ik ga naar zus
Heyquote:
Ja heel interessant allemaal wat galatasaray 3042 jaar v Chr. heeft gepresteert.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef SYCO het volgende:
Galatasaray is de enige club die vier keer achter elkaar kampioen werd in Turkije.
De enige Turkse team dat de UEFA cup won (2000).
Galatasaray is de eerste team dat kampioen werd in de Süper Lig.
De Turkse team met de eerste zege in Europees verband.
De eerste Turkse team dat in de kwartfinales van de Champions League geraakte.
Eerste en enige Turkse team dat Europees kampioen werd.
In Turkije is Galatasaray het team met de meest bekers.
Meest scorende team op een seizoen met 105 goals (1962-1963).
Team met de meeste matches in Europees verband.
Galatasaray is het team dat bij uitwedstrijden een opeenvolgend niet-verliesreeks heeft van 40 matches.
Galatasaray werd in het seizoen (1985-1986) kampioen zonder ook maar één keer te verliezen en was hiermee de eerste in Turkije.
De enige Turkse club ooit die 1e stond op de wereldranglijst (januari 2001).
Het enige Turkse team dat de Super Cup won (2000).
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendikspor
ik ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef ClioSporT het volgende:
volgende week dinsdag naar Turkije, yehoee
met de auto?quote:
no way!quote:
denk het ook ja..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef dvdfreak het volgende:
gaat nog lang duren voordat we 100 halen
op je kanarie teentjes getrapt?? gs heeft een historie, kan je van feeebeee niet zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja heel interessant allemaal wat galatasaray 3042 jaar v Chr. heeft gepresteert.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tromso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |