mwa, dan krijg je weer 2 groepen met, tanthof west/oost enzowquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Jape het volgende:
Ik woon in Oud-Rijswijk, leuke mooie oude buurt. Rijswijk heeft eigenlijk twee gezichten, deels leuk oud, deels veel hoogbouw. Moet zeker wat te vinden zijn. En je zit dicht bij de snelweg, dicht bij Den Haag, leuk winkelcentrum, dus een prima locatie! Voorburg ligt er tegenaan, kan je ook goed terecht.
Delft is ook een heel leuke stad uiteraard! Buitenhof/Voorhof is veel hoogbouw, dat is wat minder. Maar Tanthof is toch niks mis mee?
Laten we die kant maar niet opgaan. Tanthof is iig een wijk met veel eengezinswoningen en deels ook appartementen. Maar over het algemeen kan je zowel in Delft, Rijswijk, Voorburg en delen van Den Haag heel goed terecht dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
mwa, dan krijg je weer 2 groepen met, tanthof west/oost enzow
jawelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Jape het volgende:
[..]
Laten we die kant maar niet opgaan. Tanthof is iig een wijk met veel eengezinswoningen en deels ook appartementen. Maar over het algemeen kan je zowel in Delft, Rijswijk, Voorburg en delen van Den Haag heel goed terecht dus
Inderdaad subjectief.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Quoi het volgende:
Vind zelf Leeuwendaal een leuke buurt, dichtbij Oud-Rijswijk. Oud-Rijswijk zelf ook wel leuk!
Echt slechte buurten in Delft/Rijswijk/Den Haag. Sja, dat is erg subjectief. Ik zou persoonlijk nooit in Laak willen wonen (overgang Rijswijk/Den Haag) of in het poptahof in Delft.
Jups. Zitten af en toe best leuke betaalbare huisjes tussen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:44 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Inderdaad subjectief.
Ik woon prima in Laak; het enige deel van Laak waar ik niet zou willen wonen is rond de Rijswijkseweg; en ik ken het daar, want ik heb er gewoond.![]()
Oud-Rijswijk is zeker leuk, maar weer een stukje duurder dan Laak (uitgaande van een vergelijkbaar appartement).
Leeuwendaal, is dat het stuk Rijswijk tussen de Haagweg en de Geestbrug?
Blekerslaan bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef Norman het volgende:
Weet iemand trouwens of het op de Blekersweg mooi wonen is in Rijswijk. Ben zelf ook op zoek naar een woning, kwam die straat tegen. Iemand die daar iets over kan zeggen. BVD.
Dat zijn tips voor iemand die een geldboom op z'n rug heeft groeien......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:54 schreef Norman het volgende:
Delft centrum zou mij voorkeur hebben. Daar is het rustig, knus, gezellig kun je 's nachts wel over straat omdat er gewoon niemand meer loopt. De binnenstad is en eigenlijk alle aangrezende wijken zijn aan te raden. Tanthof, buitenhof, voorhof ect. zou ik niet doen. Ligt verder beetje aan je voorkeur. Delft is wel een beetje een dorp (1 disco en 1 plein met cafetjes) en er lopen een hoop studenten. Wel een groot voordeel is het nachtnet en de centrale ligging ten opzichte van rdam en den haag.
Den Haag zou ik gaan voor de binnenstad, archipelbuurt, zeeheldenbuurt, regentessekwartier, mooie statige woningen dicht bij het centrum. Dat is zo direct wat er in me opkomt.
Amsterdam. Alles binnen de ring zou ik willen adviseren. Daarbuiten is het ruk. Tenzij je in de bijlmer wil wonen.
Rijswijk. Ken ik alleen van de keren dat ik naar denhaag ben gereden. Ligt er dus dicht tegenaan. Den Haag is zo groot sommige buurten daarvan verder van het eigen centrum afliggen, dan wanneer je in Rijswijk centrum zou wonen. Weet iemand trouwens of het op de Blekersweg mooi wonen is in Rijswijk. Ben zelf ook op zoek naar een woning, kwam die straat tegen. Iemand die daar iets over kan zeggen. BVD.
Met bijna 100.000 inwoners ben je geen dorp. Maar Delft heeft wel iets dorps ja, dat bevalt mij wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Norman het volgende:
En Delft is een dorp, oke niet vergeleken met Maassluis, Nootdorp, Quitsheul ect je hebt gelijk : - )
Je bedoelt Northside, ik ben niet de topicstarter hoorquote:Wat zoekt Jape eigenlijk, koopwoning....of huur. Ga van het eerste uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |