Daar was ik er een van.quote:van die tyfuspesthippiebomenknuffelaars die hem gewoon geld gaven
Ja ik heb er last van als je hem geld geeft. Doordat mensen hem geld toestoppen denkt hij "de volgende keer krijg ik weer geld", en komt ie bij mij ook weer schooieren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar was ik er een van.![]()
Had je er erg veel last van dat ik hem wat geld gaf?
Als je je de volgende keer even bij me meldt, krijg je ook een euro van me, om het goed te maken.![]()
Als we nou allemaal zwervers geld gaan geven dan gaan ze vast wel een baan zoeken en naar de kapperquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef Dipkip het volgende:
Ja, als we nou allemaal zwervers gaan negeren gaan ze vanzelf wel een baan zoeken en naar de kapper![]()
Als een zwerver geen geld kan ophalen met bedelen / straatmuzikant zijn, gat ie toch gewoon 3 fietsen extra. Nee, daar is de maatschappij mee geholpenals je eenmaal zo ver bent afgezakt vind je toch wel een manier om te overleven, als mensen je niks geven dan jat je het gewoon. Nachtje cel voor die ene keer dat je betrapt wordt? Mooi, veilige slaapplek & gratis eten en voor je echt cold turkey gaat sta je weer buiten.
O, wacht. Jij wilt het hele zwerversprobleem oplossen, niet zozeer deze ene zwerver helpen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als we nou allemaal zwervers geld gaan geven dan gaan ze vast wel een baan zoeken en naar de kapper
Ja, laten we alles oplossen door SP te gaan stemmenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
O, wacht. Jij wilt het hele zwerversprobleem oplossen, niet zozeer deze ene zwerver helpen.
Dan kun je maar een ding doen: niet meer rechts stemmen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef DRNKnHGH het volgende:
Fucking hippies met hun karma en hun ongewassen dreads.
Als zulks een vieze zwerver naar mij komt voor geld gooi ik het altijd op het spoor. Dan hoop ik dat hij het gaat pakken als er net een trein aankomt.
lol.quote:
Ik zie er ook bitter weinig daar, ze zitten meestal in de trein en stappen uit in rheden en gaaan daar door de buurt in de vulnisbakken kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Vork het volgende:
Ik kom dagelijks op station Arnhem Centraal (ja die "tijdelijke" treurnis ja), maar ik heb eigenlijk toch wel verdacht weinig junks daar gezien de laatste maanden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze ook daadwerkelijk iets toevoegen.
Je hebt ook wel eens van die "muzikanten" die de steel van hun gitaar in hun vuist houden als een honkbalknuppel en vriendelijk lachend een beetje kansloos over de snaren rammen. Dan geef ik nog liever aan die schooiers met zo'n map met zielige foto's van kindjes uit afrika ofzo!
We hebben het over dezelfde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Junks
Laat ze lekker gaan werken voor hun geld, zoals die neger die zo mooi gitaar speelt bij de uitgang naar de streekbussen op Utrecht CS
Waarschijnlijk stond hij op het punt ergens een bankje op te zoeken om te gaan slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wel stoer dat hij zo vroeg was opgestaan! Figuren die de weg kwijt zijn leven toch vaak 's nachts!
Volgende keer dat ik op Utrecht CS ben maak ik een foto en open ik een topic over hemquote:
In deze context moet dat natuurlijk zijn:quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe!!!!!!!!!!11111111111
quote:jij zo van ja heb je toch gekocht he! hehehehe!!!!!!!!!!11111111111
Ik kom niet aan zwervers sorry.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dan leg je de zwerver op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
Ik had afgelopen dinsdag een foto moeten maken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik op Utrecht CS ben maak ik een foto en open ik een topic over hem![]()
(of doe jij t? ik kom pas over anderhalve week ofzo weer in Utrecht)
Die man met die snor met die accordeon kan wél spelen trouwens, die heb ik een keer 2 euro gegeven
Utrecht CSquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik op Utrecht CS ben maak ik een foto en open ik een topic over hem![]()
(of doe jij t? ik kom pas over anderhalve week ofzo weer in Utrecht)
Die man met die snor met die accordeon kan wél spelen trouwens, die heb ik een keer 2 euro gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |