Spuit 11quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Baki is naar de knipper geweest.![]()
Babel is dan ook geen spits.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef TC03 het volgende:
Twintig miljoen voor Babel, tering. Ajax is echt gestoord als ze dat niet doen. Vraag me wel af waar Liverpool mee bezig is. Dat is nog meer geld dan wat ze voor Kuijt hebben neergelegd, terwijl Kuijt veel meer rendement heeft.
Ach ja, lang leve de EK's...
Hij scoorde wel in de finalequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
kuijt heeft inderdaad veel rendement ja, vooral in de CL
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef TC03 het volgende:
Twintig miljoen voor Babel, tering. Ajax is echt gestoord als ze dat niet doen. Vraag me wel af waar Liverpool mee bezig is. Dat is nog meer geld dan wat ze voor Kuijt hebben neergelegd, terwijl Kuijt veel meer rendement heeft.
Ach ja, lang leve de EK's...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band ja.
Jullie zijn zoooooooooo grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Het zijn toch gewoon feiten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zoooooooooo grappig.
Triest volk zeg.
ook niet in de premier league.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Doeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zoooooooooo grappig.
Triest volk zeg.
Ik ben toch bang dat Liverpool er vanuit gaat dat Babel weldegelijk een spits is. Als je in Engeland buitenspeler bent en je hebt de voorzet van Babel, dan is het snel klaar met je. Als je daar spits bent en je hebt het schot en de kopkwaliteiten van Babel, dan trouwens ook. Maar goed...dat is dan het probleem van Liverpool.quote:
Hoe zit dat met Babel dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band ja.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Kuijt deed vóór hij naar Liverpool ging. En toen had hij veel meer rendement dan Babel. Lijkt me toch ook gewoon een feit?quote:
Ga gewoon een keer weg als je alleen maar kinderachtig en simpel kan reageren. Het gaat niet over Feyenoord hier hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
die komen altijd hard aan in Rotterdam![]()
Ja en dat is ook geen graadmeter gebleken voor het echte werk bij liverpool.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Kuijt deed vóór hij naar Liverpool ging. En toen had hij veel meer rendement dan Babel. Lijkt me toch ook gewoon een feit?
Volgens jou moet je dus maar niet kijken hoe de speler het doet bij de club waar je hem koopt, want het is toch geen goede graadmeter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja en dat is ook geen graadmeter gebleken voor het echte werk bij liverpool.
En nu?
Idd, met dit bedrag lijkt mij die Boussoufa een welkome versterking. Lijkt mij een leuke speler. Tevens zou ik alvast die Defour halen als opvolger van Sneijder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
Lekker bedrag 20 miljoen. Maar dit gaat veel te makkelijk. Zal nog wel wat getouwtrek worden. Kan niet anders.
Boussoufa voor op links svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |