Gaan we weer.. Zulke filmpjes zijn ook over bijvoorbeeld Sikora te vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Badabingea het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=k1nK8k8Mrcg
http://nl.youtube.com/watch?v=2tXNuMYrG7U&mode=related&search=
Wat nou babel is beperkt?
Hoogtepunten op 1 hand te tellen en dan tel ik 3 fantastisch mooie radslagen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Badabingea het volgende:
Tja, hij werkt volgens mij al jaren specifiek aan zijn balaanname maar dat heeft tot nu toe ook z'n vruchten niet afgeworpen. Ik denk niet dat er een wereldtopper in Babel zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Chivu het volgende:
Huntelaar kan geen man passeren, en juist dat is van onschatbare waarde in het hedendaagse afbraakvoetbal. Ik zeg nergens dat Huntelaar een slechte voetballer is, in tegendeel. Maar Huntelaar heeft zo zo'n beperkingen die hij moet compenseren. En dat heeft Kuijt ook. De beperkingen die Babel op dit moment heeft zijn veelal aan te leren danwel af te leren.
Met die geweldige goal tegen Rodaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gaan we weer.. Zulke filmpjes zijn ook over bijvoorbeeld Sikora te vinden
Wereldtopper weet ik wel zeker dat het nooit zal worden. Het is een goede speler voor je elftal, hij is zo onvoorspelbaar als wat, en zoiets moet je altijd wel in je elftal hebben. Het is trouwens ook een speler die de wedstrijd voor je kan verliezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja, hij werkt volgens mij al jaren specifiek aan zijn balaanname maar dat heeft tot nu toe ook z'n vruchten niet afgeworpen. Ik denk niet dat er een wereldtopper in Babel zit.
Daarom ben ik ook blij dat we hem voor zo'n topbedrag kunnen verkopen.
Oke verkeerd gelezen. Ik vind ze allebei weinig rendement hebben als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had het over RENDEMENT, niet over goals.
Kuijt had niet, met drie seizoen achter elkaar meer dan twintig goals. Nu bij Liverpool misschien, maar dat doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke verkeerd gelezen. Ik vind ze allebei weinig rendement hebben als ik eerlijk ben.
Een spits kan nooit een wedstrijd voor je verliezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Wereldtopper weet ik wel zeker dat het nooit zal worden. Het is een goede speler voor je elftal, hij is zo onvoorspelbaar als wat, en zoiets moet je altijd wel in je elftal hebben. Het is trouwens ook een speler die de wedstrijd voor je kan verliezen.
Als ie de meest makkelijke ballen er niet inknalt wel hoor.. en als die vele aanvallen om zeep helpt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een spits kan nooit een wedstrijd voor je verliezen.
az uit pleeoffsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een spits kan nooit een wedstrijd voor je verliezen.
Nu heb je het wel over goals.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt had niet, met drie seizoen achter elkaar meer dan twintig goals. Nu bij Liverpool misschien, maar dat doet niet ter zake.
Hij had ook veel assists, maar dat boeit verder geen fuck voor het topic.quote:
Omdat je zegt dat spitsen een wedstrijd niet voor je kunnen verliezen. Babel kreeg toen 3 opgelegde kansen waarvan hij ook nog eens niet een keer oog had voor een medespeler. Ik vond dat we die wedstrijd door hem verloren hadden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die hadden we kunnen winnen ja, maar dat we 'm verloren had een heel andere reden.
12quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:54 schreef Chivu het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom er over Kuijt gediscussieerd wordt, hij heeft er gewoon 13 gemaakt in de Premier League, wat gewoon prima is voor een eerste seizoen.
Als je een spits bent bij Feyenoord, uit het rendement zich in goals. Als je niet in de spits staat maar linksbuiten, uit rendement zich niet in goals. Niet heel lastig te begrijpen toch?quote:
Moet je ook blij mee zijn ja, het is eigenlijk op elke positie ook net niks. Voor spits mist ie teveel kansen, heeft ook niet het instinct om steeds op de goede plek te komen, zoals Huntelaar bijv. Linksbuiten mist hij weer een actie op techniek en een goede voorzet voor. En voor 10 komt hij ook weer techniek en inzicht tekort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja, hij werkt volgens mij al jaren specifiek aan zijn balaanname maar dat heeft tot nu toe ook z'n vruchten niet afgeworpen. Ik denk niet dat er een wereldtopper in Babel zit.
Daarom ben ik ook blij dat we hem voor zo'n topbedrag kunnen verkopen.
We hebben toch ogen? Of kijk jij alleen naar de haren van de spelers?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Blijkbaar weten de "kenners" van fok het beter dan de buitenlandse en binnenlandse kenners die erover gaan.
Hij is een goede speler met potentie en hij is nog jong, Ronaldo op zijn leeftijd was echt niet veel beter dan Babel hoor. Laat hem maar gewoon daar voetballen en binnen een paar jaar word het een echte topper. Ik heb er vertrouwen in, Babelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben toch ogen? Of kijk jij alleen naar de haren van de spelers?
Met jou kan ik praten, Babelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij is een goede speler met potentie en hij is nog jong, Ronaldo op zijn leeftijd was echt niet veel beter dan Babel hoor. Laat hem maar gewoon daar voetballen en binnen een paar jaar word het een echte topper. Ik heb er vertrouwen in, Babel![]()
C Ronaldo bedoel ik hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Chivu het volgende:
Ronaldo was op 19-jarige leeftijd topscorer van Nederland met 30 goals uit 33 wedstrijden. Tsja...
Babel doet niet aan Golfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zie Babel wel als de opvolger van Bellamy, zelfde type speler vind ik dat.
Die heeft zich inderdaad van een rendementloze pingeldoos ontpopt tot een geweldige voetballer. Wie weet.quote:
Regel dan het mail adres van Martin van Geel, dan kunnen we vragen hoe de waarde van een speler exact bepaald wordt.quote:
Die kenners die jij noemt maken nooit fouten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Blijkbaar weten de "kenners" van fok het beter dan de buitenlandse en binnenlandse kenners die erover gaan.
Je moet dan ook niet via GWK kijken, die willen immers ook verdienen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
Iedereen heeft het trouwens over 20 miljoen, maar 13.5 miljoen pond is volgens het GWK 18.5 miljoen euro. Blijft veel geld tuurlijk.
Zo kan ik van mijn voetbalkwaliteiten ook wel een leuk dvdtje samenstellen. Wat een prutquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Badabingea het volgende:
Maar was in het begin van z'n carriére ook al technisch erg goed in de kleine ruimtes. Moest alleen nog volwassen worden, verder had hij de basis al. Bij Babel moet de hele basis van balaanname, passeerbewegingen, voorzetten enz. nog gelegd worden, en dat op 20-jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die heeft zich inderdaad van een rendementloze pingeldoos ontpopt tot een geweldige voetballer. Wie weet.
Hehe, jij zegt wat ik dacht. Wanneer er voor een speler zoveel interesse is door de "kenners", wie zijn wij dan om het tegenovergestelde te beweren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Oh je betoog van net kwam nog zo zeker over. Dus het was gewoon wat uit de duim gezogen onzin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Regel dan het mail adres van Martin van Geel, dan kunnen we vragen hoe de waarde van een speler exact bepaald wordt..
Zucht..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Hehe, jij zegt wat ik dacht. Wanneer er voor een speler zoveel interesse is door de "kenners", wie zijn wij dan om het tegenovergestelde te beweren.
Babel beschikt gewoon over kwaliteiten, anders geeft Liverpool geen 20 milj. voor hem.
Daarom was Kuyt ook "maar" 14 milj.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Oh je betoog van net kwam nog zo zeker over. Dus het was gewoon wat uit de duim gezogen onzin.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
Naar mijn idee is dat ook zo, maar aangezien noch ik noch M0NTANA een technisch directeur of spelersmakelaar ben/is zullen we het nooit 100% zeker weten, hm?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Hehe, jij zegt wat ik dacht. Wanneer er voor een speler zoveel interesse is door de "kenners", wie zijn wij dan om het tegenovergestelde te beweren.
Babel beschikt gewoon over kwaliteiten, anders geeft Liverpool geen 20 milj. voor hem.
Yep Charisteas beschikt ook over kwaliteiten daarom die 5 miljoen en Koeman is een kennerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |