Nee veel mensen hier zijn vergeten hoe goed hij was bij ajax dus hoeven hem niet meer terug. De mensen hier hebben liever verlegen belgjes zonder actie die een gemoedelijke sfeer in de kleedkamer gewend zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Meyde is ook zeer goed bruikbaar als linkerspits, dus misschien is hij wat als opvolger van Babel?
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef BB-boy het volgende:
Dan zal Anderlecht wel rond de 7 miljoen vragen.
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef BB-boy het volgende:
Omdat ze hem met winst door willen verkopen?
Ik denk het niet, maar wil die wel terug komen ? Ajax moet een goeie speler gaan kopen voor dat geld wat ze voor Babel krijgen, en niet de pauper van een Alvesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef BB-boy het volgende:
Dan zal Anderlecht wel rond de 7 miljoen vragen.
Ik denk zo'n 16 miljoen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet heerenveen voor alves hebben dan?
Dus omdat iemand een x aantal jaar geleden goed was moet hij maar terug komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee veel mensen hier zijn vergeten hoe goed hij was bij ajax dus hoeven hem niet meer terug. De mensen hier hebben liever verlegen belgjes zonder actie die een gemoedelijke sfeer in de kleedkamer gewend zijn.
Hun sterspeler, speler van het jaar in Belgie, ik denk dat ze daar wel 7 miljoen voor kunnen vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat begrijp ikmaar waar baseer je dat bedrag van 7 miljoen op?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor Martin van Geel? Knappe jongens ofzo?
Pak op met die gastquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef w00h00 het volgende:
En gudjohnsonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
Mensen die denken dat Boulahrouz naar Nederland komt![]()
inderdaad, hij kan bij veel topclubs terecht en is een goede verdediger kan makkelijk mee in de basis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
De vraagprijs van een speler wordt primair gebaseerd op contractduur en contractkosten en pas secundair op de prestaties van de speler. Noch jij noch ik kan dus een accurate schatting maken betreffende de vraagprijs van Bousaffa, aangezien we deze details niet kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hun sterspeler, speler van het jaar in Belgie, ik denk dat ze daar wel 7 miljoen voor kunnen vragen.
Dat is echt onzin, er spelen veel meer dingen mee. Leeftijd en vooral (natuurlijk) talent en hoe graag een club een speler wil zijn veel meer van belang dan contractduur en contractkosten. De contractduur is pas van grote invloed wanneer het contract minder lang dan 2 jaar doorloopt. Contractkosten zijn veelal ook niet van belang, want voor zat spelers die een habbekrats verdienen bij hun club worden miljoenen betaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef Blight het volgende:
De vraagprijs van een speler wordt primair gebaseerd op contractduur en contractkosten en pas secundair op de prestaties van de speler.
Ja, niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:
Boulahrouz moet je gewoon proberen. Dat ben je eigenlijk wel verplicht als je serieus een opvolger voor Jaap Stam zoekt en het geld hebt. Wil 'ie liever naar Spanje, prima. Als je maar je best gedaan hebt om 'm te halen.
Hij heeft nog een 3 jarig contract als het goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef Blight het volgende:
[..]
De vraagprijs van een speler wordt primair gebaseerd op contractduur en contractkosten en pas secundair op de prestaties van de speler. Noch jij noch ik kan dus een accurate schatting maken betreffende de vraagprijs van Bousaffa, aangezien we deze details niet kennen.
16 tot 20 miljoen. Dat risico zou ik nooit lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef w00h00 het volgende:
Vragen kost niets, dus je moet Khalid Boulahrouz gewoon proberen. Hij heeft nog nooit voor een topclub in Nederland gespeeld en ziet het misschien als een uitdagen, daarnaast is hij over één of twee jaar niet te oud voor een overstap naar een topclub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |