Babel is dan ook geen spits.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef TC03 het volgende:
Twintig miljoen voor Babel, tering. Ajax is echt gestoord als ze dat niet doen. Vraag me wel af waar Liverpool mee bezig is. Dat is nog meer geld dan wat ze voor Kuijt hebben neergelegd, terwijl Kuijt veel meer rendement heeft.
Ach ja, lang leve de EK's...
Hij scoorde wel in de finalequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
kuijt heeft inderdaad veel rendement ja, vooral in de CL
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef TC03 het volgende:
Twintig miljoen voor Babel, tering. Ajax is echt gestoord als ze dat niet doen. Vraag me wel af waar Liverpool mee bezig is. Dat is nog meer geld dan wat ze voor Kuijt hebben neergelegd, terwijl Kuijt veel meer rendement heeft.
Ach ja, lang leve de EK's...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band ja.
Jullie zijn zoooooooooo grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Het zijn toch gewoon feiten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zoooooooooo grappig.
Triest volk zeg.
ook niet in de premier league.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef BB-boy het volgende:
Doeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Triest volk zeg.
Ik ben toch bang dat Liverpool er vanuit gaat dat Babel weldegelijk een spits is. Als je in Engeland buitenspeler bent en je hebt de voorzet van Babel, dan is het snel klaar met je. Als je daar spits bent en je hebt het schot en de kopkwaliteiten van Babel, dan trouwens ook. Maar goed...dat is dan het probleem van Liverpool.quote:
Hoe zit dat met Babel dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooral in de CL scoorde Dirk Kut aan de lopende band ja.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Kuijt deed vóór hij naar Liverpool ging. En toen had hij veel meer rendement dan Babel. Lijkt me toch ook gewoon een feit?quote:
Ga gewoon een keer weg als je alleen maar kinderachtig en simpel kan reageren. Het gaat niet over Feyenoord hier hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
die komen altijd hard aan in Rotterdam![]()
Ja en dat is ook geen graadmeter gebleken voor het echte werk bij liverpool.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Kuijt deed vóór hij naar Liverpool ging. En toen had hij veel meer rendement dan Babel. Lijkt me toch ook gewoon een feit?
Volgens jou moet je dus maar niet kijken hoe de speler het doet bij de club waar je hem koopt, want het is toch geen goede graadmeter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja en dat is ook geen graadmeter gebleken voor het echte werk bij liverpool.
En nu?
Idd, met dit bedrag lijkt mij die Boussoufa een welkome versterking. Lijkt mij een leuke speler. Tevens zou ik alvast die Defour halen als opvolger van Sneijder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
Lekker bedrag 20 miljoen. Maar dit gaat veel te makkelijk. Zal nog wel wat getouwtrek worden. Kan niet anders.
Boussoufa voor op links svp.
Ow dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat Kuijt deed vóór hij naar Liverpool ging. En toen had hij veel meer rendement dan Babel. Lijkt me toch ook gewoon een feit?
Dat wil ik er niet mee zeggen. Ik wil maar zeggen dat ze voor kuijt ook teveel hebben betaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens jou moet je dus maar niet kijken hoe de speler het doet bij de club waar je hem koopt, want het is toch geen goede graadmeter.
Lekker simpel gedacht. Zoals gewoonlijk.
Maar het gaat er niet om of er teveel voor Kuijt betaald is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat wil ik er niet mee zeggen. Ik wil maar zeggen dat ze voor kuijt ook teveel hebben betaald.
En toen stond Kuyt in de spits, en Babel niet. Lijkt me toch ook gewoon een feit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is je punt nou? Zou Babel in de spits moeten komen te staan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
En toen stond Kuyt in de spits, en Babel niet. Lijkt me toch ook gewoon een feit?
Als je het niet boeiend vindt, hoef je niet te reageren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef BB-boy het volgende:
Boeiend, we krijgen het ervoor klaar.
Babel is een buitenspeler Kuijt een spits. Lelijke kneus uit katwijk Kuijt kan niks behalve lelijk zijn en slijmen bij coaches, media en publiek zodat iedereen wil dat hij overal een basisplaats krijgt terwijl hij niks kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk deze zever "discussie" afronden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je het niet boeiend vindt, hoef je niet te reageren.
Hij moet nog helemaal uit Suriname komen vliegen, praten over contractvoorwaarden etc etc.. Denk dat het morgen pas geregeld is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:02 schreef devv05 het volgende:
Babel al vertrokken?
Gelukkig ga jij daar niet over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk deze zever "discussie" afronden.
Snap het ook niet helemaal, iedereen is toch met TC03 eens dat 20 miljoen euro voor Ryan Babel veel teveel is? Net als 5 miljoen euro voor Tom de Mul veel teveel is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:04 schreef StarGazer het volgende:
Kunnen jullie ook normaal reageren op TC03? Hij komt hier niet om te trollen.
Als nani in de twintig miljoen kost dan kost babel ook gewoon 20 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, iedereen is toch met TC03 eens dat 20 miljoen euro voor Ryan Babel veel teveel is? Net als 5 miljoen euro voor Tom de Mul veel teveel is?
Klopt, maar 25 miljoen is ook veel teveel voor Nani, zeker als je bekijkt dat Barça nog geen 25 miljoen euro voor Thierry Henry betaalde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als nani in de twintig miljoen kost dan kost babel ook gewoon 20 miljoen.
Henry is 30 ofzo Nani en Babel net 20 dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar 25 miljoen is ook veel teveel voor Nani, zeker als je bekijkt dat Barça nog geen 25 miljoen euro voor Thierry Henry betaalde.
Maar voor Henry krijgt Barca nooit meer zoveel terug, terwijl nani en babel eventueel nog in waarde kunnen stijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar 25 miljoen is ook veel teveel voor Nani, zeker als je bekijkt dat Barça nog geen 25 miljoen euro voor Thierry Henry betaalde.
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim? Ik ga het nóg maar een keer uitleggen: de vraagprijs van een speler wordt niet gebaseerd op natte vinger werk als in 'goh, laten we eens x miljoen voor speler x vragen'. De transferprijs is primair gebaseerd op de contractduur en contractkosten van een speler (deze koopt men immers af) en pas secundair gebaseerd op de prestaties van een speler. Gezien Nani waarschijnlijk een stuk meer verdiende dan Babel doet is het niet gek dat zijn prijskaartje dus hoger was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als nani in de twintig miljoen kost dan kost babel ook gewoon 20 miljoen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuyt kan niks ik hoop dat hij nooit meer voor het Nederlands elftal speelt. Als Kuyt speelt bij het NL elftal zet ik standaard de tv uit. Incest boy uit katwijk.
Een transferprijs is niet leeftijdsgebonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Henry is 30 ofzo Nani en Babel net 20 dat kan ik dan wel weer begrijpen.
Ach, een paar overgevoelige zieltjes wanneer de naam van een succesvolle Feyenoorder valt, blijkbaar. Babel heeft meer potentie, maar zeker niet meer bereikt dan Kuyt. Ik moet het ook nog maar zien dat Babel z'n naam ooit op het scorelijstje van een CL-finale prijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, iedereen is toch met TC03 eens dat 20 miljoen euro voor Ryan Babel veel teveel is? Net als 5 miljoen euro voor Tom de Mul veel teveel is?
Alsof het niet waar isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Triest volk zeg.
Calimero's!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, een paar overgevoelige zieltjes wanneer de naam van een succesvolle Feyenoorder valt, blijkbaar.
Waarom doe ik ook uberhaupt de moeite om hier een discussie mee aan te gaan..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuyt kan niks ik hoop dat hij nooit meer voor het Nederlands elftal speelt. Als Kuyt speelt bij het NL elftal zet ik standaard de tv uit. Incest boy uit katwijk.
Onzin. Hoe kan Drenthe na zon ek onder 20 opeens veel meer waard worden dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim? Ik ga het nóg maar een keer uitleggen: de vraagprijs van een speler wordt niet gebaseerd op natte vinger werk als in 'goh, laten we eens x miljoen voor speler x vragen'. De transferprijs is primair gebaseerd op de contractduur en contractkosten van een speler (deze koopt men immers af) en pas secundair gebaseerd op de prestaties van een speler. Gezien Nani waarschijnlijk een stuk meer verdiende dan Babel doet is het niet gek dat zijn prijskaartje dus hoger was.
Sommigen van jullie denken echt dat de voetballerij een spelletje van euro's zonder contracten en taxaties is, hm?
Het doet er niet toe!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Onzin. Hoe kan Drenthe na zon ek onder 20 opeens veel meer waard worden dan?
Lezen!quote:...en pas secundair gebaseerd op de prestaties van een speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |