quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wesley Sneijder gaat staken als Babel vertrekt!
Zeker, en tijdens wedstrijden speelt hij ook met betere spelers om hem heen, maar een optimale situatie is het niet. Aan de andere kant zou hij een van de weinige spelers daar zijn, die aan de zijkant kan spelen en snelheid heeft. Als Benitez zo'n type speler nodig zou hebben, komt Babel al snel in aanmerking voor een basisplek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als je dagelijks met zoveel topspelers traint word je echt wel beter..
quote:
Dus zal hij een basisplek kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk niet dat liverpool een slordige 20 mil wilt uitgeven voor een bankzitter.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mwa, dan zouden Babel, Kuyt en Torres dus altijd moeten spelen. Maar in Engelnd krijg je altijd je wedstrijden wel, simpelweg omdat het er zoveel zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk niet dat liverpool een slordige 20 mil wilt uitgeven voor een bankzitter.
Kuyt op rechts, Babel op links en Torres centraal?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, dan zouden Babel, Kuyt en Torres dus altijd moeten spelen. Maar in Engelnd krijg je altijd je wedstrijden wel, simpelweg omdat het er zoveel zijn.
Babel speelt Kuyt gewoon uit de basis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, dan zouden Babel, Kuyt en Torres dus altijd moeten spelen. Maar in Engelnd krijg je altijd je wedstrijden wel, simpelweg omdat het er zoveel zijn.
Hij is nog niet weg hoor..quote:AFC Ajax-topic #690: Bye bye Babel.
Je hebt het daar wel over Real Madrid he, die betalen altijd teveel. Volgens mij staat dat in hun beleidsplan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:07 schreef TheJanitor het volgende:
Als je dan naar Porto kijkt en die verkopen Anderson voor 31miljoen en Pepe (wie??) voor 28miljoen en
Dat zou niet de Benitez zijn die ik kenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kuyt op rechts, Babel op links en Torres centraal?
Ach, zij zijn kampioen en Barça niet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt het daar wel over Real Madrid he, die betalen altijd teveel. Volgens mij staat dat in hun beleidsplan.
En je punt is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zij zijn kampioen en Barça niet!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt het daar wel over Real Madrid he, die betalen altijd teveel. Volgens mij staat dat in hun beleidsplan.
Geen punt, ik vond het wel leuk om dat nog even aan te halen.quote:
Dat is ook niet aardig..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen punt, ik vond het wel leuk om dat nog even aan te halen.![]()
Achja, als Beckham Real ¤400 miljoen+ oplevertquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik..![]()
Marouane Chamakh, Luka Modric en Darijo Srna staan hoog op de lijstjes van de Ajax-scouts.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Waar blijven de roddels over eventuele opvolgers van Babel?![]()
Galácticoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef AminBen het volgende:
[..]
Achja, als Beckham Real ¤400 miljoen+ oplevert![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Babel speelt Kuyt gewoon uit de basis.
Hieruit zal dan weer blijken dat Ajax superieur is aan 010.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marouane Chamakh, Luka Modric en Darijo Srna staan hoog op de lijstjes van de Ajax-scouts.
Dat is toch die Pavel Nedved lookalike uit Kroatie?quote:
Ik dacht precies het zelfde. En met dat geld van babel kunnen ze vast wel iemand voor aan de linkerkant halen (of perez?) en dat breekijzer wat Htc graag wilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz is niet mee op trainingskamp met CFC, voor 5 miljoen euro mag hij weg.
Kunnen we het geld van Tom de Mul niet meteen in hem investeren?
haha daar in Rotterdam op de coolsingel nog welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De Mitea look-a-like.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is toch die Pavel Nedved lookalike uit Kroatie?
edit, jaa dat is hem.![]()
[afbeelding]
Kwestie van detailsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef BB-boy het volgende:
Is Ryan B al weg dan?
quote:
Op Ryan Babel, Liverpool of Ajax?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Tering: 20 miljoen voor Babel! Ik ben jaloers!
Als de deal net zo werkt als die bij Huntelaar op Babel.quote:
Dat vinden ze op Arsenal fora ook, hoe graag ze hem ook willen hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op Ajax. Dat is minstens 10 miljoen teveel voro zijn capaciteiten. Goed gedaan dus.
Je vergeet het breeekijzer nog wat Ten Cate wilt hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef Cheiron het volgende:
Nodig:
Rechtervleugel (Kennedy Bakir...)
(misschien) linkervleugel (Perez?)
Een goede verdediger (Bouhlarouz?)
Kun je niet je linkervleugel leeg laten en Sneijder en Perez naast elkaar achter Huntelaar zetten?
Overigens las ik hier net Mido, maar die hoeft van mij echt niet terug te komen. Lijkt mij ook echt geen speler voor naast Huntelaar.
Ik ook. Ik hoop niet dat we a la PSV een blik Zuid-Amerikanen open trekken ofzo.quote:
Lachen, gieren, brullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel was toch niet klaar bij Ajax?
En wilde toch naar Arsenal?
Maar bij de eerste de beste club die concreet wordt wil hij ernaartoe
Die heeft juist zijn contract verlegd bij AC Milan, als je Yohan Gourcuff bedoelt tenminste.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zag er ook staan dat Gorcuff tussen de 4,5 mil en 6 mil euro moet kosten, is dat niets als vervanger van Sneijder if ever?
Ja die bedoelen ze. Lekker kutgerucht danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heeft juist zijn contract verlegd bij AC Milan, als je Yohan Gourcuff bedoelt tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |