ok, dacht dat je met vakantie wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:31 schreef _jero_ het volgende:
Ik ben er ook nog steedsAlleen eventjes overdag niet zo veel tijd gehad en 's avonds erg moe. Maar ik doe nog steeds mee
Dit lijkt me trouwens iets in India, of Pakistan, in ieder geval die regio
is helemaal goed:quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef _jero_ het volgende:
Grens van Pakistan en India bij Wagah.
Pfff, deze was wel moeilijk, ik heb namelijk alle grote tot middelgrote plaatsen wel gehad in Pakistan en India maar had niet verwacht dat het de grens was. Eerst uren lopen zoeken op pakistan army parade of india army parade etc.. Maar door die laatste hint gezocht op pakistan army ceremony en het volgende plaatje gevonden
En hier ligt het : klikkerdeklik
is goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kasteel_van_Chenonceau
Chenonceaux
Kan gebeuren, het viel me namelijk op dat de opgavelijst wat langer was dan het aantal punten dus had het even nageteldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeps, sorry, vergeten punten te wijzigen na het copieren....
quote:Op zondag 29 juli 2007 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bhopal, India?
het is een energiefabriek ahw, kan gevaar opleverenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:10 schreef _jero_ het volgende:
Weet het ook nog niet... kan ook niet ontdekken wat het nu voor fabriek moet zijn, daar is het plaatje net te klein voor.
is goed!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:10 schreef _jero_ het volgende:
Eindelijk gevonden, ligt in Frankrijk, hier
The La Hague plant on the tip of the Cotentin peninsula is the largest light water reactor [LWR] reprocessing plant in the world.
Meer info hier
Had hem gevonden via dit plaatje kaart Frankrijk
wellicht omdat google de foto's allemaal krijgt aangeleverdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef _jero_ het volgende:
Het land is niet moeilijk, Duitsland. Ik blijf me verbazen hoe Google de meeste maps van Duitsland verpest heeft door er een andere kleur aan te geven
Nee, de foto's van Duitsland waren eerst anders. Helaas heb ik geen super ingezoomd plaatje want iets meer uitgezoomd is het nog niet zo lelijk. Maar hier zie je wel het verschil.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:45 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wellicht omdat google de foto's allemaal krijgt aangeleverd
Helemaal goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:20 schreef redunzl het volgende:
Sea Castle, Sidon, Libanon
wilde al bijna opgeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |