Van harte makkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Een dikke vette vieze 6! Bakkes, ben ik even een potje blij!
Danku!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Van harte makker![]()
Tijd voor een feestje!
Je zou toch wat met JP iets gaan drinken? Heb je die arme jongen zo maar laten zitten?quote:De rest: goedemorgen allemaal! Gister bij een leuk feestje geweest met veel bandjes en worst, erg Duits maar erg tof ook! Vandag wel weer lekker fit, ennn, de zon schijnt! Ik heb goede hoop voor het weekend!![]()
Nee joh, ik ben heus niet zo gemeen haha. Ik had al met een collega afgesproken maar ik heb net gevraagd of JP vanavond wil, spannend!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Danku!
[..]
Je zou toch wat met JP iets gaan drinken? Heb je die arme jongen zo maar laten zitten?
Hoiiii was de straal lekker warm?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug (speciaal voor ETA als info)
uhm... het is pas woensdag hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
Zitten jullie ook al zo in de weekendstemming?
hij was weer heerlijkquote:[..]
Hoiiii was de straal lekker warm?![]()
hey missquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:03 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allen!!
Bluh, ik moet zo werken van 12.00 uur tot 20.00 uur!!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen Luctor
Het is dat ik wakker werd gesmst... door KPN.. anders had ik nu nog liggen pittenSorry voor diegene die wel aan het werk zijn
![]()
zon...! hier in berlijn dan he!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de zomer zou beginnen?Begint het weer te regenen
en weer heb je geen foto's?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef ETA het volgende:
ej, als je de flits ziet en tegelijk onweer hoort, das niet zo goed he? Kan de bliksem goed zien omdat het ineens pikkedonker is
dus we gaan nog lang niet naar, nog lange niet..................
en ik heb met mijn grote mond mezelf weer een portie extra werk bezorgd.... ik iets voorstellen hoe we dingen veel beter konden aanpakken..... tja, en wie mag dan zorgen voor de implementatie
Waar is de zon?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de zomer zou beginnen?Begint het weer te regenen
In Berlijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |