Oke, nou ik hoop dat ze snel weer opduikt, gezond en welquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:17 schreef Loontjah het volgende:
Senesta, het is mijn startpagina geworden. Elke keer als ik internet opstart ga ik even kijken.
Nou je had bijvoorbeeld uit bed kunnen stappen en hem binnen kunnen laten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef Loontjah het volgende:
UPDATE:
Ik ben verhuisd.
Niks meer van poes gehoord.
TS hoopt dat Meissie heeft gevonden wat ze wou hebben (vrijheid?, meer speelruimte?, meer avontuur?
Ik ben er nog steeds kapot van, maar kan niet anders!!
Had gekunnen ja, maar als jij zo moe was als mij had jij het ook niet gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou je had bijvoorbeeld uit bed kunnen stappen en hem binnen kunnen laten.
Ik zou het topic ietsjes beter lezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
75% zeker zijn dat je vermiste kat voor de deur staat, en gewoon in je nest blijven liggen
echt, serieus, wtf
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik zou het topic ietsjes beter lezen!
quote:UPDATE: Ik heb vanacht mijn slaapkamerraam open gelaten, zodat ik meissie eventueel kon horen als ze ging miauwen. Maar om 2:00 hoorde ik poezengeluiden. Ik luisterde goed, en wist 75% zeker dat het mijn poes was. Alleen na 5 dagen werken was ik echt kapot, om uit bed te komen. Ik wist ook dat het onzin was, als hij zo opgefokt is. Maar ik weet dat hij nog leeft en in de buurt is. Ik wacht gewoon af totdat hij weer voor de deur staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |