Ik word helemaal paraquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
het is gvdomme al 4:16![]()
oh.quote:
BSOL maakte een foutje, moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie hadden ook wel eens ruzie toch?
Ruzie maken met een kwaliteits user![]()
Kudtsnolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???![]()
![]()
nou vermaak je maar met eendt,dan doe ik mn teaser dansje en verleid iedereennnn,hoor je wel.....iedereennnnn!![]()
Dat vond ik vroeger ook laatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
ppssttt,als je nu al gaat,kan je het schudden op fok,dit zijn diehard users......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Mja,
ik ga maar is.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahaaa en ikke niet??? jaaaa dat is wat je wil zeggen he???![]()
![]()
nou vermaak je maar met eendt,dan doe ik mn teaser dansje en verleid iedereennnn,hoor je wel.....iedereennnnn!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ingelezen was had je dit begrepen![]()
Ik ben niet meer zo Diehard waneer ik morgen om 10 uur moet werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppssttt,als je nu al gaat,kan je het schudden op fok,dit zijn diehard users......![]()
Luister wat vaker naar je ouders, over een paar jaar begrijp je zequote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
me ouders denken dat ik al ongeveer 5 uur lang aan het slapen ben![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister wat vaker naar je ouders, over een paar jaar begrijp je ze![]()
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo Diehard waneer ik morgen om 10 uur moet werken![]()
zolang je met dt tikt,vergeef ik je.....lekkere bink....wat denk je,zal het vannacht wel lukken??quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Bikkeltijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.
Ik heb nog nooit klachten ontvangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zolang je met dt tikt,vergeef ik je.....lekkere bink....wat denk je,zal het vannacht wel lukken??![]()
En me ipv mijn gebruiken is geen vorm van dyslectie, dat staat gewoon heel erg dom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
me ouders denken dat ik al ongeveer 5 uur lang aan het slapen ben![]()
Juistem, zie je wel dat je kek kan zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bikkeltijd
![]()
het is 4 uur geweest!
helaas moet ik je een keer gelijk geven...dr is een tijd van bikkelen en een tijd van aftaaien!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bikkelen gast, zoek dát maar eensch op op de Fok! Wiki.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas moet ik je een keer gelijk geven...dr is een tijd van bikkelen en een tijd van aftaaien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |