dit is een topic om eens lekker alles te spuien zolang 't niet op de persoon is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
[..]
\nou ja, dat dus
late tijden, maar geen getroll en gebagger, verder kan er veel hoor![]()
Ja dat lijkt me niets voor jou.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:14 schreef Ole het volgende:
Zeg sig.. was jij nou die over mij zei dat het niets voor mij is om te zeuren en te zeiken (bij yvonne enzo?)
heb je idd goed gezienquote:
Een soort van referentiekader zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Dit is bovendien een topic waarin we heel vaak tegen elkaar vertellen hoe het hier is.
nou dat dus, dat maakt het hier zo leuk, want het is niet alleen maar een suffe SC, af en toe is er nog wat inhoud.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Dit is bovendien een topic waarin we heel vaak tegen elkaar vertellen hoe het hier is.
duhhh.. het is geen 10 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef svann het volgende:
Dat roept eigenlijk toch wel vragen op over de staat waarin we doorgaans verkeren...
En gewoon als ontspanning, niet meer en niet minder. Ik heb er wel lol aan idd "Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Internet blijft nog steeds humor en ik moet toch regelmatig lachen op dit forum.![]()
Op dit tijdstip altijd beter dan wat de TV te bieden heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:24 schreef Ole het volgende:
[..]
En gewoon als ontspanning, niet meer en niet minder. Ik heb er wel lol aan idd "D
dat is of neptieten of tekst tv (staat hier aan)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip altijd beter dan wat de TV te bieden heeft.![]()
Ik sta op YouTube.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is of neptieten of tekst tv (staat hier aan)
maar Raviii, die is op slot ..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:49 schreef Ravii het volgende:
hier dus::
Bikkeltijd #3 | Er is echt iets mis met me biologische klok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |