Ja, met 80 km per uur je ellende achter je aanslepen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:02 schreef Kampai het volgende:
Heerlijk, Nederland loopt leeg....Al die KIP sleephutten met aanhanghebben Nederland verlaten...lekker rust!
Alleen de regen nog..
Het meest veelzijdige stukje vlees !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is KIP
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees !
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef zarGon het volgende:
Ik zal ze missen.
Dan is het zomer..hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:21 schreef Aanvoerder het volgende:
ik kom ook niet meer terug na de zomer.
Eeeh...kijk eens op buienradar.nl?.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:37 schreef PDOA het volgende:
Wat/Waar is je klacht?
Sleurhut merk... domme doos.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is KIP
zomerdienstregelingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef karr-1 het volgende:
en toch zitten de treinen voller dan ooit? Hoe doen ze dat?
Wel vergelijkbaar maar dan met Toyota en sleurhut erachter voor de iets minder avontuurlijke medemens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:09 schreef LamstraalASD het volgende:
In mijn buurt is er een ander fenomeen:
je neemt een busje van minimaal 20 jaar oud. (liefst met veel roest plekken)
Hierop doe je een orange/blauw zeil, op dit zeil leg je je hele inboedel.
Knoop nu het zeil dicht.
Ga nu met minimaal 15 personen in het busje zitten.
Probeer weg te rijden...........lukt niet? opa en oma zijn te zwaar die mogen niet mee!
Hoppa met 13 man naar het zuiden!
Nog een paar dagen en ik ben de enige die op straat loopt.
Dat in combinatie met werkzaamheden en treinen die regelmatig uitvallen wegens blikseminslag enzo. Het gaat weer de goede kant op op het spoor. Nog 3 weekjes volhouden en dan heb ik ook vakantiequote:
Door Werkzaamheden, Vakantiedienstregeling en mensen die gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef karr-1 het volgende:
en toch zitten de treinen voller dan ooit? Hoe doen ze dat?
Dat er altijd mensen zijn die moeten werken dat snap ik, maar ik zie ook zat mensen in de trein zitten die overduidelijk niet naar het werk gaan. Wat doe je dan in de trein ipv in Zuid Frankrijk of zo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:08 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Door Werkzaamheden, Vakantiedienstregeling en mensen die gewoon moeten werken
Op bezoek gaan bij mensenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat er altijd mensen zijn die moeten werken dat snap ik, maar ik zie ook zat mensen in de trein zitten die overduidelijk niet naar het werk gaan. Wat doe je dan in de trein ipv in Zuid Frankrijk of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |