Huub is Larry Laffer geworden, helemaal zoals hij net door het beeld liep in zijn polyester pak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Helemaal weg idd, waar is zijn nummertje eigenlijk die een tijdje terug over 3 weken uit zou komen?
zie nog steeds als een soort schaduw of versterkende papagaai van huubquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Persoonlijk mag ik het wel dat Lieke aangeeft dat ze niet meer met al Huub's spelletjes mee wil doen en dat ze 't niet met alles eens is. Toont ze eindelijk haar eigen mening. Ik weet na 2+ maanden nog steeds niet wie Lieke nou is.
Dat zijn mooie tieten inderdaad niet te groot niet te klein en niet naar buiten gericht. Maar ik vind die tieten van amanda ook wel mooi sowieso de mooiste tieten van de kooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind ze alles behalve mooi. En om dan maar gelijk en voorbeeld te stellen, dit vind ik wél mooie tieten![]()
[afbeelding]
Zet die eerste stream eens een seconde of 8 stop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef HenrySpencer het volgende:
Huh? Op stream 1 ligt Brian in bed een sudoku te doen, en op stream 2 zit diezelfde Brian, in het licht op een kamer een sudoku te doen.. Juist.
Als je die stream 1 op tijd hebt stilgezet klopt het wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef HenrySpencer het volgende:
Huh? Op stream 1 ligt Brian in bed een sudoku te doen, en op stream 2 zit diezelfde Brian, in het licht op een kamer een sudoku te doen.. Juist.
Volgens mij omdat ze last heeft van het licht vanuit de gang/traphal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:11 schreef Desii het volgende:
Waarom ligt Lieke eigenlijk op Huub zijn plek.. doet ze nu al een dag of 3/4
En hij heeft JFK ook vemoord.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef HenrySpencer het volgende:
Als puntje bij paaltje komt zal ze toch wel weer met zijn fratsen akkoord gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Persoonlijk mag ik het wel dat Lieke aangeeft dat ze niet meer met al Huub's spelletjes mee wil doen en dat ze 't niet met alles eens is. Toont ze eindelijk haar eigen mening. Ik weet na 2+ maanden nog steeds niet wie Lieke nou is.
Crytogrammen passen sowieso beter bij hem...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef farceman het volgende:
Brian speelt niveau 2 vd 5 sudoku
Dat is echt voor kinderen en daarbij moet hij ook nog eens aantekeningen maken.
Dat HBO diploma heeft hij dus nooit behaald maar gewoon nagemaakt zoals hij eerder vertelde dat hij dat wel eens deed
Nee hoor, ook bij Huub merk je dat hij er al lang is zit en er best last van heeft. Hij is zijn drive kwijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik denk dat de drive gewoon weg is na zo' lange tijd vast te zitten. Je ziet het bij iedereen die er al een tijdje zat/zit eigenlijk. Brian die naar mijn zeggen best wel doorflipt de laatste tijd dan zou ik zeggen dat Huub er nog best goed aan toe is..
Hij moet toch echt meer te doen krijgen. Zoals de beloofde motorrijles. Inspiratie moet wel ergens vandaan komen, en de laatste tijd verveelt hij zich een ongeluk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik denk dat de drive gewoon weg is na zo' lange tijd vast te zitten. Je ziet het bij iedereen die er al een tijdje zat/zit eigenlijk. Brian die naar mijn zeggen best wel doorflipt de laatste tijd dan zou ik zeggen dat Huub er nog best goed aan toe is..
So what?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef farceman het volgende:
Dat HBO diploma heeft hij dus nooit behaald maar gewoon nagemaakt zoals hij eerder vertelde dat hij dat wel eens deed
Van Sudoku heb ik geen verstand, maar van diploma's heb jij het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:16 schreef farceman het volgende:
Met zijn taalgevoel? No wayquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Crytogrammen passen sowieso beter bij hem...
Denk niet dat hij dat niveau haaltquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Crytogrammen passen sowieso beter bij hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |