Ben je nou een amanda of nietquote:
Ik help Eendt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die woorden slik je in.....anders mag je me nooit meer aan mn haren door de cos trekken!![]()
![]()
meer als jij van je wekelijkse zakgeld kan betalen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Hoeveel breezahs kost dat?![]()
Heeft hij jou ook opgeroepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die woorden slik je in.....anders mag je me nooit meer aan mn haren door de cos trekken!![]()
![]()
Geen, ze denken dat het zo hoort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Hoeveel breezahs kost dat?![]()
owww en straks hangertjes sturen met 2 hartjes eraan zeker?? nou dat pikkk ik niet hoor!quote:
Yup, nu.quote:
Voor jou wil ik wel ff sparenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
meer als jij van je wekelijkse zakgeld kan betalen....![]()
Mag ik dan nu een glazen deur naar de klote rossen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww en straks hangertjes sturen met 2 hartjes eraan zeker?? nou dat pikkk ik niet hoor!
nu krijgen we ruzie.....en straks.....![]()
Het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Yup, nu.
Moet heul onder die laptop vandaan komen en zo...
alleen als je die deur in 100.000 stukjes kan rammen,anders laat maar.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan nu een glazen deur naar de klote rossen?
Ik moet dankzij de COS een beetje frustratie kwijt.
Ik tief de tv er wel doorheen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
alleen als je die deur in 100.000 stukjes kan rammen,anders laat maar.....![]()
Veel plezier met Eendtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja jij wijst me af.....eendt weet tenminste hoe hij een vrouw het hof kan maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |