Vergelijk het maar eensch met de COS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
De SC 10 liep gewoon 3 weken![]()
Dat was in maart. Nu zijn we 4 maanden en 180 topic's verder![]()
Dat is gewoon meer dan ander half topic per dag
Een konijn is geen kut... Dus die muts is geen kutmuts ofzoquote:
Wil het niet vlotten, lievkikkert?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Gofferdegoffer nog steeds geen tegel op de muur....
Meid hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Stelletje thee-leutende bejaarde bridgers zijn hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergelijk het maar eensch met de COS.
Vroeger ging de COS alleen op de huidige snelheid als er écht wat aan de hand was.
Nu zijn ze die hele COS vol aan het pleuren met offtopic bullshit en smileys.
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.quote:
Zo rond de vorige eeuw zeker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme iedereen.
De COS was echt leuk vroeger.
Stelletje wannabe-incrowd libelle hoeren zijn het.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stelletje thee-leutende bejaarde bridgers zijn het![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.![]()
Nog steeds niet gedouched?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Moet het alle Da Vinci ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag uitmeten...... en bij het bedenken hoe hoog het zwarte bandje moest komen verzandden ze in een discussie over de gulden snede, Euclides en de Fibonacci-reeks.![]()
Een zwart bandje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Van mij mag je, maar dit is wel een beetje slapjes klagen hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje wannabe-incrowd libelle hoeren zijn het.![]()
![]()
Even klagen hoor![]()
Ik ben al zo lang niet meer sjaggo geweest!
Gezien wat die klapkutnewbieTS van de huidige COS voor grote smoel tegen mij opentrekt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar dit is wel een beetje slapjes klagen hoor.
Zoiets!! Plak die tegels er op, who cares about de gulden snede! Ik wil douchen en wassen verdomme!quote:
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat ik gelijk heb, vunzige oldbie!
Ik nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kom er al tijden niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |