En zo geld geven en dan m'n hand wrijven, stomme playertquote:
Ik val niet op blond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit is voor de mannen. Naar mijn mening de mooiste vrouw ter wereld. Het Nederlandse supermodel Doutzen Kroes.
Ik merk er niks van... Het is alleen wat storend als je achterste voren in je bed ligt onder een schuin dak. Dan stoot je dus je kopquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:05 schreef TherAngelina het volgende:
Bijten.
Hmmm dat is wel vervelend ja, dat je heul geen controle over jezelf hebt in je slaap.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weetje nog welke gaybar het was?
Ik denk dat de teller bij mij qua zoenen op rond de 200 ligt.. *bloos*
Ik ook nietquote:
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, de grafische ontwerper in mij zegt dat het logo van een EHBO vereniging strak en zakelijk hóórt te zijn.
Wat je wél kan proberen is een beetje modern effect eroverheen gooien.
Mooi 3d maken of zoiets.
Maak er een animated gif vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.
Kan je het logo PM'en?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil op de 1 of andere manier dat het er iets levendiger uit ziet.
Ik zal even kijken of ik hem ergens kan uploaden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je het logo PM'en?
Dat is een poesje, daar is Ian gek opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
WTS doet een kat in de OP van mijn nametopic???
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
WTS doet een kat in de OP van mijn nametopic???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |