Nee hoor de eerste is een kettingzaagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja maar....die van brian doet het zonder batterijen.....![]()
dit kost me geld![]()
Beter afgericht ookquote:
Ik noem het een opwarmertje voor de grote show zometeenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit meer op 1 lijn met veulen....noem het bonding![]()
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian, ik snap geloof ik waarom ze in mijn rij staat![]()
Ze valt op PARA brothers![]()
Maar volgens mij staat er heul niemand in mijn rijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter afgericht ook
Jij hoeft maar te roepen....
Ik wil je wel even vastbinden en kogelhard neuken, als dat is wat je wil?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonen![]()
![]()
![]()
Amanda en onderdanig gedragquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaaaa juist,jij snapt mijn behoefte naar een echte man,zo eentje die je nog aan je haar uit het hol sleept om onderdanig gedrag te vertonen![]()
![]()
![]()
of de grote anti climax??? ik ben daaraan gewend,tis met brian 1 grote anti climax namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem het een opwarmertje voor de grote show zometeen![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of de grote anti climax??? ik ben daaraan gewend,tis met brian 1 grote anti climax namelijk![]()
druk die peuk uitttttttttt,niet omdat ik het zeg,maar omdat je mn vriendje bent en zelf moet beslissen dat dat slecht is!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar...
*was gestopt met roken maar begint weer.
Wtf, je stond toch in de rij van Eendt!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
druk die peuk uitttttttttt,niet omdat ik het zeg,maar omdat je mn vriendje bent en zelf moet beslissen dat dat slecht is!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk,ik sta overal in de rij(kan je een beetje tongzoenen??)![]()
Ai daar ben ik gevoelig voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar...
*was gestopt met roken maar begint weer.
mijn zuurgraad is prima in orde.....tis die blaasontsteking,,,,,dat weet je zelf ook wellllllll!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij kan je beter zorgen maken om je zuurgraad volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |