Dat is niet de locatie van de villa, dus dat zal wel een ander deel in Eemnes zijn waar iets staat wat we niet mogen zien...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:36 schreef patist het volgende:
Hey mensen .... het enige wat ik kan vinden op Google earth is dit en het lijkt afgeschermd te zijn.
[afbeelding]
is er een eerdere image van? of iets anders zodat we te weten komen hoe die plattegrond eruit ziet?
Patist.![]()
haha zou mooi zijn als JDM het voor elkaar kan krijgen om een ordinair huis geblurred te krijgen in google earth.... Dit is een of ander comunicatie station van defensie wat we niet mogen zien.. (stelt in het echt niets voor) de eerder geposte pic's zijn idd wel DGK. Dit echter wel voor verbouwing voor het programmaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:36 schreef patist het volgende:
Hey mensen .... het enige wat ik kan vinden op Google earth is dit en het lijkt afgeschermd te zijn.
[afbeelding]
is er een eerdere image van? of iets anders zodat we te weten komen hoe die plattegrond eruit ziet?
Patist.![]()
Volgens mij zit je iets te veel naar het noorden. De Gouden Kooi lijkt me beter.quote:
Het zwembad ligt veel dichter bij het huis, lijkt mij dat je fout zitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je iets te veel naar het noorden. De Gouden Kooi lijkt me beter.
Hoe bedoel je ? Het (kleine) zwarte vierkant, links, bijna pal tegen het zwembad is het oude dak van de villa. En vanuit de zuidkant van dat dak (keukendeur) zie je de lange rechthoekige vijver naar de paardenbak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het zwembad ligt veel dichter bij het huis, lijkt mij dat je fout zit
Het zwembad ligt direct aan het huis vast en dat is op deze beelden niet te zien, het zwembad ligt een heel stuk ervan af.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Het zwarte vierkant, links, bijna pal tegen het zwembad is het oude dak van de villa. En vanuit de zuidkant van dat dak (keukendeur) zie je de lange rechthoekige vijver naar de paardenbak.
Wellicht vergis je je in het dak. Wat nu de fitness is, was toen een open daktuin met terras.
Dat bruin-gele dak is de houtzagerij, naast de villa.
Ja, het zwembad ligt idd pal tegen de villa. Het zwarte vierkant is het dak van de villa, dat was toen nog een open dakterras.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het zwembad ligt direct aan het huis vast en dat is op deze beelden niet te zien, het zwembad ligt een heel stuk ervan af.
Volgens mij is dat graancirkelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:36 schreef patist het volgende:
[afbeelding]
Patist.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |