er waren echt kk veel negers daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ow![]()
nog negers daar gezien?, schijnen daar egr zeldzaam te zijn
Ik moet over 4 uur op en ik kan niet slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef Leia het volgende:net 12 uur gewerkt. Ik ga slapen, moeeee!
Geen slaap?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet over 4 uur op en ik kan niet slapen.
Jawel hoor... Ik wil alleen op vakantie enzo, maar dat gaat even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:04 schreef Double-Helix het volgende:
alles goed verder?
Ik heb nu ook trekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, maar het lukt niet. Daarnaast sterf ik van de honger.
Oeh ik heb nog Chinees, brood, een fruitsalade, druiven en erhm dat was het. Ik heb me vorige week ook al verslapen voor mijn werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek...
Waarom eet je niet wat? Kan je ook meteen je bed ingaan, omdat je je uitgesloofd hebt voor een lekkere maaltijd..
Moet je morgen nog werken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog Chinees, brood, een fruitsalade, druiven en erhm dat was het. Ik heb me vorige week ook al verslapen voor mijn werk.
Ik heb ook best wel hongerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek...
Waarom eet je niet wat? Kan je ook meteen je bed ingaan, omdat je je uitgesloofd hebt voor een lekkere maaltijd..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef enter het volgende:
have phun have phun have phun have phun have phun have phun have phun have phun have phun have phun have phun
Ow okquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef enter het volgende:
ja neuken
mensen ik wil een laptop maar weet niet welke en niemand kan mij helpen
Ik heb zelf een Asus A6T gekocht in januari, dat vond ik toen de beste voor net onder de 1000 euro. Nu koop je zoiets voor 850 euroquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef enter het volgende:
daar was ik al.... maar ik weet niet welke de beste is..
ben je tevreden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Asus A6T gekocht in januari, dat vond ik toen de beste voor net onder de 1000 euro. Nu koop je zoiets voor 850 euro
Yep, draait Vista als een zonnetje. Wil er alleen nog een gig geheugen bijprikken voor 50 euro. Niet dat ie dat echt nodig heeft maar dan kan ik Virtual PC ook relaxt draaien.quote:
''Mag ik mijn 2 gig externe harde schijf in uw USB-poort stoppen?''quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
Ow kut, nu klink ik als een nerd, daar gaat m'n kans om te neuken
VMWare ftw.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, draait Vista als een zonnetje. Wil er alleen nog een gig geheugen bijprikken voor 50 euro. Niet dat ie dat echt nodig heeft maar dan kan ik Virtual PC ook relaxt draaien.
ik heb geen flauw idee wat u zei, maar mag ik deze dans van u?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef moemoe het volgende:
Il est minuit à Tokyo, il est cinq heures au Mali. Quelle heure est-il au paradis?
* moemoe doet een dansje
Amadou & Mariam feat Manu Chao - Senegal Fastfood! I love that songquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat u zei, maar mag ik deze dans van u?
ik moet slapen, sorry schatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Amadou & Mariam feat Manu Chao - Senegal Fastfood! I love that song.
* moemoe loopt met Deoxyribonucleic naar de dansvloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |