er waren echt kk veel negers daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ow![]()
nog negers daar gezien?, schijnen daar egr zeldzaam te zijn
Ik moet over 4 uur op en ik kan niet slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef Leia het volgende:net 12 uur gewerkt. Ik ga slapen, moeeee!
Geen slaap?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet over 4 uur op en ik kan niet slapen.
Jawel hoor... Ik wil alleen op vakantie enzo, maar dat gaat even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:04 schreef Double-Helix het volgende:
alles goed verder?
Ik heb nu ook trekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, maar het lukt niet. Daarnaast sterf ik van de honger.
Oeh ik heb nog Chinees, brood, een fruitsalade, druiven en erhm dat was het. Ik heb me vorige week ook al verslapen voor mijn werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek...
Waarom eet je niet wat? Kan je ook meteen je bed ingaan, omdat je je uitgesloofd hebt voor een lekkere maaltijd..
Moet je morgen nog werken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog Chinees, brood, een fruitsalade, druiven en erhm dat was het. Ik heb me vorige week ook al verslapen voor mijn werk.
Ik heb ook best wel hongerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek...
Waarom eet je niet wat? Kan je ook meteen je bed ingaan, omdat je je uitgesloofd hebt voor een lekkere maaltijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |