Hehehe, nee niet mijn ding. Helemaal niet op de vroege ochtend. En dan al helemaaaaal niet met het volume op 10.quote:
Ah ok. Begrijp ik het weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik doelde op zomer alsin.. rustig qua werk.
Ik was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Ah ok. Begrijp ik het weer.
Met het broeikaseffect zou het toch warmer worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Eerste sneeuw in 90 jaar in Buenos Aires
Succes.quote:
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met het broeikaseffect zou het toch warmer worden?![]()
Mooi, hoef ik niet te emigreren. Moeten we wel ff de grenzen dicht timmeren. Nu komen ze uit Afrika hierheen voor werk, maar straks ook nog vanwege het weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.
Het hoort warm te zijn bij de evenaar en koud bij de polen.
Nu is het haast andersom.
Global warming..
Buenos Aires ligt niet bepaald op de evenaar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Succes..
[..]
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.
Het hoort warm te zijn bij de evenaar en koud bij de polen.
Nu is het haast andersom.
Global warming..
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. wel aardig in de buurt. Toch?
Wat een tóf plaatje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
BA ligt ongeveer 3,5 horizontale lijnen onder de evenaar!![]()
Google is your best friend in deze...quote:
Graag gedaan!quote:
Hehe, ja. Maar, voor het weer komen ze hier nu ook niet... Dus of het wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te emigreren. Moeten we wel ff de grenzen dicht timmeren. Nu komen ze uit Afrika hierheen voor werk, maar straks ook nog vanwege het weer.![]()
Koffie?quote:
Hmm, dat wist ik niet... Thanks for the info!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd. Helemaal mee eensch.quote:
Dat ook dus...quote:
Een stuk dichterbij dan wijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is zeker waar. Merk je ook aan het weer hč.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stuk dichterbij dan wij![]()
Ik heb liever m'n bed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie?
quote:
Ik ook.quote:
Cappuccino en chocoladetaart would do.quote:
Chocolade taartquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cappuccino en chocoladetaart would do.
OMG! You EVIL EVIL WOMAN!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Of brownies.
Bruine meisjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Of brownies.
My signature says it all.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
OMG! You EVIL EVIL WOMAN!
Nu moet ik straks weer 1 van die dingen halen.
Witam!quote:
yeahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog steeds gestopt met roken Shift?
quote:
Idd. Maarja is was weer verblind door je lieve voorkomen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Pools!
Volhouden. Dit is slechts een paar weken, daarna voel je je beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef shifto het volgende:
yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |