Borrelnootjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know... maarre we gaan die gaven van jou eens ff verder testen...
Wat zit ik te snoepen??
En daar ga je ruzie over maken??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een ruzie met eimand..hij zei dat hij groot geschapen was maar het is echt een inimini
Hoi meisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
Ik kom wel zonder dat jullie me roepen hoor![]()
das lulligquote:
Muisquote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Muis![]()
Dat plaatje lijkt eigenlijk meer op dombo had ik dat al eens gezegt?![]()
Was eigenlijk voor LP bedoeld maar de knoppen worden wazigquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
EEEEENDT!!!!??????
Brilletje nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Soury het volgende:
Was eigenlijk voor LP bedoeld maar de knoppen worden wazig![]()
Het was iig een on-topic reactiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor LP bedoeld maar de knoppen worden wazig![]()
PERZIK!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
Je hebt nog 2 pogingen... en ze zijn idd zoet, maar er zit wel een pit in.... dus ik doe net alsof het gezond is
Nee ik zei alleen "dat is geen xl hoor" en toen werd ie woedend en ging dreigen...toen gaf ik hem even een ouderwetse LP bitchslap.quote:
Zit stevig op me puntneusquote:
Helaas... het was niet goed....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
DRUIVEN!
Was het Soury?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een ruzie met eimand..hij zei dat hij groot geschapen was maar het is echt een inimini
Zo en dan zeggen ze dat vrouwen altijd te laat zijnquote:
Da's niet eerlijk, dat met die perzik had ik al ingetrokken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas... het was niet goed....
Het waren dadels![]()
Kut eendtquote:
Hoevaak neuk jij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen "dat is geen xl hoor" en toen werd ie woedend en ging dreigen...toen gaf ik hem even een ouderwetse LP bitchslap.
Jullie waren ermee bezig en al doende vertelde je ff dat het geen XL was??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen "dat is geen xl hoor" en toen werd ie woedend en ging dreigen...toen gaf ik hem even een ouderwetse LP bitchslap.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je hebt mij gewoon niet eens gesummoneerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, dankzij mijn gave komt de hele SC weer tot leven!
Wie zal ik nogmeer summonen!?
*Geeft gert een kaart en een kompas*quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Huub begint nu over de TBS.
Wel een beetje sneu, dat ze al lang wisten dat-ie hier stoer over zou gaan doen.
Ja, ik ben er!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens iemand die dol is op die LP verhalen!
THERAAAAAAAAA!!!!!????
MY POWER GROWS!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Huub begint nu over de TBS.
Wel een beetje sneu, dat ze al lang wisten dat-ie hier stoer over zou gaan doen.
Oeps, offtopic. Maar ik werd door een of andere kracht hierheen geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |