Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, wellicht vanavond nog een birello, maar dan zonder daar een topique over te openen en/of een plakplaatje met FOK! erop erbij te leggen en dan een foto te maken.quote:
Vodka!quote:
Hoe is het met D3r3k trouwens?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
G's up, ho's down.
Alles wat van jouw gading is, you know wha'am talkin' about.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef borisbanaan het volgende:
Genieten ok, maar mag het ook op iets niet hiphops zijn?
Over welke vunzige en walgelijke hiphop hebben we het hier?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef Stofje het volgende:
Zo'n topic waarbij je je meest vuige hiphop opzet en lurkt aan een goedkope pilsener en desalniettemin intens geniet. Zó'n topic.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Lul niet, ik zit niet in Odessa. Dus Wodka.
Thanks, dawg.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alles wat van jouw gading is, you know wha'am talkin' about.
Dizzee Rascal. Helaas is de cd bijna afgelopen, dus dat wordt wéér Sage Francis hierna.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Over welke vunzige en walgelijke hiphop hebben we het hier?
Hij is aan het chillen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe is het met D3r3k trouwens?
Nessun dorma! Nessun dorma!quote:
Hij heeft een nieuwe CDquote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dizzee Rascal. Helaas is de cd bijna afgelopen, dus dat wordt wéér Sage Francis hierna.
http://www.youtube.com/watch?v=U0s3-bh7nWAquote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Over welke vunzige en walgelijke hiphop hebben we het hier?
Ik dacht serieus dat je naar Lange Frans en Baas B aan het luisteren was.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
moppie
Dat is grime, mên.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Dizzee Rascal. Helaas is de cd bijna afgelopen, dus dat wordt wéér Sage Francis hierna.
Mijn bier is op. Ik zo van mijn leven wat doe ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Semi-gekoeld bier is ook bier.
Die laatste plaat van 'm is toch meer in de Indie-sfeer?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik stierf een beetje van binnen.quote:
Het mogen bést zij-ingangen van de hiphop zijn. Het is namelijk wél vuig en dat was de bedoeling.quote:
Goudgele pretcylinder dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik stierf een beetje van binnen.
Nu stoppen met vermoeiend doen, want iemand die met een stalen gezicht 'birello' uit zijn toetsenbord weet te krijgen snapt er niets van.
Dizzee's eerste twee zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zowel Dizzee als Sage, yeah. En beiden zijn ze.
De meeste talen schrijven het met een V idd, maar in het Nederlands is het, voor zover ik weet, met een W.quote:
Luister en leer.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef WurM het volgende:
Wat een kuttopic ineens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |