Jij bent 14. Nog even wachten.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Okay.
Dan weet je het wel. En ik ben minimalistisch bezig Chris.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, de eerste PI-loze post dient zich aan.
Slotje.
Minimalisme is okay, mits gemaximaliseerd uitgevoerd uiteraard.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:52 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dan weet je het wel. En ik ben minimalistisch bezig Chris.
Ik heb een hoofdletter en een puntje toegevoegd.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Minimalisme is okay, mits gemaximaliseerd uitgevoerd uiteraard.
Ik kon mijn tranen amper bedwingen toen ik het voor het eerst zag.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik heb een hoofdletter en een puntje toegevoegd.
Immer, C2k.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Chriz2k het volgende:
Er lebt!
15 minuten diepvries doet wonderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Immer, C2k.
Ik moet nog even wachten tot mijn bier gekoeld is.
Ik dacht, yay, ik post eindelijk eens in GC..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:58 schreef remlof het volgende:
GC >> ONZ dus.
Heb nieuwe gebruikte koelkast.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef remlof het volgende:
15 minuten diepvries doet wonderen.
gaarnequote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef borisbanaan het volgende:
Bier?
Persoon.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef Mingus het volgende:
Bier.
Engeltje?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Mingus het volgende:
Lange meneer met de sigaren.
Nou en?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef borisbanaan het volgende:
Maar ze zeggen dat het maandag is...
Nou vooruit. Ik doe mee. Het regent hier trouwens niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Nou en?
Ik ben trouwens geen alcoholist hoor. Ik drink maar bij twee gelegenheden: Als het regent en als het niet regent.
Zonder vriesvak?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb nieuwe gebruikte koelkast.
Zelfs Maikuuul vond jou een kneus toen hij je IRL zag.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit vind ik altijd zoeen triest type topiques. Stelletje internethelden met jullie virtuele h3!n3k3nz en prammen die je toch nooit in je real-life handen zult vasthouden (tenzij 't die verlepte, ontplofte skippyballen van je moeder betreft).
Ik heb wel water! En aardbeien!quote:
Ha, Alberrr.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit vind ik altijd zoeen triest type topiques. Stelletje internethelden met jullie virtuele h3!n3k3nz en prammen die je toch nooit in je real-life handen zult vasthouden (tenzij 't die verlepte, ontplofte skippyballen van je moeder betreft).
Dit is nog fecking triester dan Dirkh die op de camping zit te FOK!ken!![]()
Comin'quote:Op maandag 9 juli 2007 22:07 schreef Mingus het volgende:
[..]
Hey, schatje. Waar ben je op de I to the C?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |