En ter verdere verdediging van mijzelf wil ik erop wijzen dat ik zeer enthousiast heb bijgedragen aan het Dennis bash topic: [Bash-topic] Dennis (Deel 1)quote:
Die sukkel denkt dat hij precies weet hoe Nederland denkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt zeker te weten dat Huub veel meer tegenstanders heeft dan bijvoorbeeld Natasia
Ik geniet hier altijd zo van. nix is nergens.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze krijgen geen poot om op te staan van Huub. hij lult ze helemaal onder tafel.
Dat is altijd nog beter dan 8 procent in de popupol, dan word je dus voor 92procent uitgekotst.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Dennis willen Huub nu wijsmaken dat 55% hem uitkotst ( 45% kiest dus voor Huub en de rest kotst hem uit). Ze zijn echt niet helemaal lekker daar.
Dennis is een slappe dweil die droomt over de dag dat hij een vaatdoekje wordt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Oei nu kan ik niet achterblijven.
Dennis is minder dan een lulletje !!!!
Dat hoorde ik deze week ook van tas: "als 45% van de kijkers Huub op één zet betekent dat ook dat 55% hem niet moet". (Is geen leterlijke quote, maar daar kwam het op neer)quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Dennis willen Huub nu wijsmaken dat 55% hem uitkotst ( 45% kiest dus voor Huub en de rest kotst hem uit). Ze zijn echt niet helemaal lekker daar.
Denk ook dat ik ermee op houquote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
Dennix is voor mij echt een reden om niet meer te streamen. Bah ik irriteer me suf aan die zak hooi met zn gelul tegen Huub![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En ter verdere verdediging van mijzelf wil ik erop wijzen dat ik zeer enthousiast heb bijgedragen aan het Dennis bash topic: [Bash-topic] Dennis (Deel 1)
Hoe zoeken ze ze uitquote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Dennis gaat de richting op van Amanda. Bewijs glashard ontkennen en steeds blijven vasthouden aan je eigen verkeerde conclusie.
Blinde haat maakt dom.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Dennis gaat de richting op van Amanda. Bewijs glashard ontkennen en steeds blijven vasthouden aan je eigen verkeerde conclusie.
Dat is dus volgens Dennis weer niet zo, want de rest is niet zo erg aanwezig als Huub.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan 8 procent in de popupol, dan word je dus voor 92procent uitgekotst.
Ik zie het bij Amanda dat ze eigenwijs en dom is. Bij Dennis zie ik het als afgunst. Wat zal Dennis schrikken wanneer de popol ziet van komende keer. Hij denkt waarschijnlijk dat hij heel erg populair isquote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Kun je nagaan, wat een kromme gedachtengang.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het is makkelijk om iemand te haten dan iemand een compliment te geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |