Twente ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[[url=http://m1.freeshare.us/159fs383321_th.jpg]afbeelding][/URL]
Wie?
Hans Westerhofquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[[url=http://m1.freeshare.us/159fs389390_th.jpg]afbeelding][/URL]
Waar blijven die 'jongeren' nou?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Bjoro het volgende:
moest dan Dado Prso denken maar die is het vast niet
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Inmiddels is het me te binnen geschoten:
Tomas Ujfalusi (spelfouten inbegrepen)
Heeft hij al een eigen topic ?quote:
quote:DIETER SCHWEMMLE. Opvallend veel lezers wilden graag weten waar Dieter Schwemmle tegenwoordig woont. Na lang zoeken, vonden we hem in Stuttgart, waar hij een autoverhuurbedrijf runt. In ‘73-‘74 voetbalde hij voor Twente, dat hem had overgenomen van VfB Stuttgart. Zijn eerste optreden in het Diekman was sensationeel. FC Twente speelde tegen Haarlem. De fragiele besnorde rechtsbuiten met de lange haren speelde oud-international Theo van Duivenbode helemaal zoek. Hij gooide de ene truc na de andere uit zijn benen. Zelden zagen de mensen zo’n show. ‘Ik weet het nog’, zegt hij door de telefoon. ‘Ik had die Van Duivenbode aan de ketting liggen. Ik deed wat ik wilde. Heerlijk was dat.’ Hij herinnert zich ook de dikke 7-0 zege voor de tweede ronde van de Uefa Cup tegen Pana- chaiki Patras. ‘Ja, ik kijk heel tevreden terug op dat ene jaar. Ik woonde in Boekelo, was voor het eerst in het buitenland. Epi Drost hielp me overal mee. Met hem ben ik toen bevriend geraakt. En met Frans Thijssen en Kalle Oranen kon ik ook goed opschieten.’ Schwemmle speelde na Twente nog bij zeven clubs, bij onder andere Kickers Offenbach, in Zwitserland en in Hongkong
jaren '70, Tong.quote:
Waarom ken ik hem niet ik kan er zo elf opnoemenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Bjoro het volgende:
Vera Pauw ?
Wij, Tong.quote:
Je leert nog eens ietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:14 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik niet.
Lubanski, maar die brak z'n been.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
Lato werd de Poolse ster op het WK 74 maar zou het eigenlijk moeten worden ?
Eric Geretsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Beschouw het volgende:
Wie was de voorganger van Guus Hiddink als trainer van PSV?
Ok, dacht dat ie eerder wegging.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij ging in 1990 weg, en Robson werd trainer in 1990/1991, wat dus in de jaren 90 is
MVVquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Wat was de club van Gerets voor ie bij PSV ging spelen ?
Hij werd geschorst voor 1 jaar vanwege omkoopschandalenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef Beschouw het volgende:
Wat gebeurde er met Gerets nadat hij als speler voor AC Milan had getekend?
USAquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Voor welk land spelen Brian McBride, Claudio Reyna en Carlos Bocanegra interlandwedstrijden?
Jawel.quote:
Kalacquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Köln ja.
Hoe heet de reservekeeper van AC Milan die ook nog bij Roda JC onder contract gestaan heeft?
Jawel!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Papin
Het antwoord is ook gewoon goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef methodmich het volgende:
Zou Stéphane Guivarc'h kunnen zijn, maar idd erg donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |