Huh? Heeft die sms die je aan DaD verstuurde wat te maken met mij dan ofzo? of want anders snap ik niet wat mijn naam daar doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
gewoon typex ofzo ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Wil je me dood hebben!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.. Nog een half uurtje!
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Voor haar had je wel tijd om te poepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor haar had je wel tijd om te poepen?![]()
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Weggooien gaat te furr denk ik, mje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.
If adres doesn't match antwoordnummer then throw away ofzeau.
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.
Heb je trouwens zin om een outfit te keuren?.
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Alexxxxx heeft een pm! Dan kan ik het nu weer uittrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?
Mje, ik heb 10 enveloppen met reclame aan de ene kant, en aan de andere kant een leeg wit groot vlak, met de tekst port betaald rechtsboven in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef maok het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.
Trouwens ook wel een slim truukje om post gratis te versturen, gewoon gebruikte envelop, adres doorkrassen en iets van verkeerd bezorgd met het adres waar je heen wilt sturen erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |