quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebas ga je ook mee naar HP5 eigs? lees: wil je ook mee?
Eeh, tjeh, das nu toch te laat?quote:
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef teigan het volgende:
ben inderdaad bang dat je te laat bent Sebas..
We hadden het nu zo vaak gevraagd dat we dachten dat iedereen die meewilde wel geroepen had..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en over Sebas, ik weet het niet.
Hij zal ook pas wakker worden rond 3-4-5 uur.
Is het niet mogelijk gewoon zijn kaartje te bestellen en als hij niet wilt (vast wel, hij heeft vast niks beters te doen maar je weet maar nooit) die annuleren? Of kost dat alsnog geld ofzo?
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.
Als Alex of chipszak nou eerder zeiden dat ik meemoest.
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.quote:
Jamaar, Jaa, nou.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:36 schreef Tangarine het volgende:
ennuh, we hebben het gister ook meeerdere malen gevraagd
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.![]()
Maar, wat lief dat ze aan mij gedacht heeft.
Mje, waarom is dat niet doorgegaan dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepen
(kan op t werk alleen op de WC smssen)
Ik leef voor Astrid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??
Astrid - Chipszak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Paulusssttt het volgende:
En Astrid is...???
Fokken valt niet op, smssen wel. En fokken met heel erg mate, volg alleen dit topic en de pta sc.. en in de pauze ff... maar bedrijfsregels, mag niet met mn eigen telefoon bellen.. belde zonet wle met de werktelefoon met iemand van CSS uit grunn, werkte daar nu iemand van hier, of vergis ik me?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]Je kan wel gewoon fokken, maar smsen gaat te ver?
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg.quote:
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg..
Ik ga echt noooooit weer de stad in met dit rokje aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |