tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Nexxennium het volgende:
Ik geef je gelijk dat gezond verstand de oplossing voor de problemen is. Maar gezond verstand betekent ook dat je het gevaar niet moet opzoeken. Er zijn genoeg aanvallen op MSN geweest waar je 'met gezond verstand' niets tegen kunt beginnen.
Ik ben geen FF-fanboy. Maar iemand die claimt dat IE7 'alle nadelen van IE6 tov FF heeft weggewerkt' zit op hetzelfde niveau als de stakker die antwoordt op spammail
Ja en daar dient een service pack ....quote:Op maandag 9 juli 2007 18:06 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Dat werkt zo goed, omdat ze weten waar hun eigen fouten zitten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
png - voor , zeg 10% van de websites... ?boe fucking hoe...
IE7 is idd nog niet 100% standaard compliant, maar nadert het wel heel erg.. enige wat rot is is CSS 2 onder steuning, is kut, kan omheen gewerkt worden..
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 9 juli 2007 18:01 schreef Kansjeloos22 het volgende:
of koop gewoon een Apple... heb je geen last van die flauwekul!
Dat is m'n broertje dus al 4x overkomen. Gewoon klikken op elke link die hij krijgt toegezonden... Als je IE opent op zijn pc heb je 5 werkbalken boven en 1 onder waardoor je in 1024x768 bijna geen effectief beeld meer over hebt. Mjah, ik ga er niets meer aan doen. Daar zou ik een dagtaak aan hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef oorsnot het volgende:
op msn kan je geen of nauwelijks trojans krijgen joh, aanstellers, als je een of andere bestand krijgt toegstuurd gewoon niet openen. hoe makkelijk is het leven joh . . .
Tegenwoordig zitten dat soort dingen genesteld in allerlei apps.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Mjeh, slotje.
dubbeltopic.
Hulp gevraagd bij verwijderen van worm Zhelatin.
Een gevalletje code ID-10T dus. Kan ik geen medelijden mee hebben. Overigens wel opvallend dat ik NOOIT dergelijke links via het MSN-protocol krijg toegestuurd. Nou heb ik uiteraard geen MSN maar een ander programma, maar ik denk dat het meer te maken heeft met het niveau van de mensen op je contact listquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:44 schreef Matel het volgende:
[..]
Dat is m'n broertje dus al 4x overkomen. Gewoon klikken op elke link die hij krijgt toegezonden... Als je IE opent op zijn pc heb je 5 werkbalken boven en 1 onder waardoor je in 1024x768 bijna geen effectief beeld meer over hebt. Mjah, ik ga er niets meer aan doen. Daar zou ik een dagtaak aan hebben
Idd .quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Een gevalletje code ID-10T dus. Kan ik geen medelijden mee hebben. Overigens wel opvallend dat ik NOOIT dergelijke links via het MSN-protocol krijg toegestuurd. Nou heb ik uiteraard geen MSN maar een ander programma, maar ik denk dat het meer te maken heeft met het niveau van de mensen op je contact list
Dit zijn zeker twee grote vrienden van jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Latz het volgende:
Je krijgt niet zomaar een trojan op je PC, je was vast opzoek naar kinderpr0n. smeerlap![]()
En btw AVG werkt uitstekend.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |