Dat is gratis? En die verwijdert het virus ook, of detecteert hij alleen maar??quote:
http://free ....quote:Op maandag 9 juli 2007 06:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is gratis? En die verwijdert het virus ook, of detecteert hij alleen maar??
Jahaa, maar vaak detecteren deze programma's alleen maar de worm ipv hem ook te verwijderen/vernietigen.quote:
Normaal hoor je genoeg te hebben aan AVG hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:27 schreef BrandX het volgende:
AGV is helemaal gratis. Werkt prima.
En verder PC-cillin house call erover heen gooien zo nu en dan, en je hebt de boel redelijk onder controle.
(mits je geen al te vage zooi gaat downen en vage sexsites enz. gaat bezoeken)
Waarom kut? Ik vind het prima werken en heb nergens last van?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Normaal hoor je genoeg te hebben aan AVG hoor.
AVG is alleen wel kut, Avast FTW!
Precies, dat zeg ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom kut? Ik vind het prima werken en heb nergens last van?
pc cillin gooi ik er af en toe overheen, een keer per maand ofzo, en heel soms vindt 'ie wat.
dat zjn het ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Precies, dat zeg ik.
Je moet nog een andere scan er over heen halen om van je virussen af te zijn.
(wedden dat het 9 van de 10 keer gewoon cookies zijn btw?)
mjeh, avast ftw, ik zeg het niet nog eens.
quote:
Yep, al geprobeerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je 't al eens in safemode geprobeerd te laten verwijderen?
1 2 3 | %System%wincom32.ini %System%wincom32.sys |
1 2 3 4 5 | "Agent" = "%System%alsys.exe" [HKCUSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRun] "Agent" = "%System%alsys.exe" |
Hij mikt een random .exe in de system directory, is ff afwachten of de full scan hem eruit vist, zijn antivirus detecteert hem iig wel, anders had hij de exacte naam van de worm niet geweten lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef Revenge2005 het volgende:
en dan ben je er nog niet , want je hebt nog die random file naam die de worm gebruikt
die zal ook vast wel met zon vermelding in het register staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |