Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, toch?quote:
dacht dat je die twee tortelduifjes aan het einde van de vorige bladzijde bedoeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Ik wens geheel niet geprikt te worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
jij wenst alleen maar door muggen en wespen geprikt te worden![]()
Dat heet gewoon een defecte cv ketel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Nee, m'n klokthermostaat denkt dat ik overdag niet thuis ben, en dat hij dus geen voorraadje water in de combiketel hoeft warm te houden. Eco-stand heet dat, volgens mij iets van Al Gore ofzo.
Kwestie van even de manual override inschakelen.
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dinsdag eventjes. But I'm moving on.
Dat nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?![]()
Je lijkt net Nuno welquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?![]()
Wie kan nou niet verliefd worden op CDPquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat anderen klopt inderdaad..heb nu alweer 2 achter me aan zitten. Eentje is al half verliefd op me nadat hij 1 avond me gezien heeft i/d bios met een groep vrienden. SERIOUSLY.
Ik zou zeggen vraag het hem!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie kan nou niet verliefd worden op CDP![]()
Mwa ik krijg nauwelijks liefdesbetuigingen![]()
Heb eentje vorig week leren kennen mwa dacht eerst dat het puur voor bootie was maar hij zegt dat ie niet zo is, best wel een leuke gozer rond mijn leeftijd en voor de rest mijn buurman haha. Ben nog niet helemaal uit of ie me ziet zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |