mijn hemel mijn mierentieten steken weer den kop op zo!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinner is served!Ik heb er een lekker dikke, sappige sprinkhaan ingegooid.
Ja, niks bijzonders hoor. Nuttige spin. Komt voor in zo'n beetje heel de VS.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:28 schreef StefanP het volgende:
In Nederland is hij echter niet zo vaak in stapels hout en stenen te vinden, maar geeft hij de voorkeur aan de onderkant van de WC-bril, beddengoed en de binnenkant van pakken hagelslag.
neem een katquote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb 2 spinnen op m'n kamer, 1 of andere hooiwagen en een huis.kruisspin. Maar muggen vangen doen ze niet L:(
Ja, die kunnen vreselijk wraak namen, hequote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Die komen er gewoon weer uit als je je stofzuiger uitzet, en geloof me, ze zullen 'not amused' zijn.![]()
De zwarte weduwe kan gif spugen tot wel drie meter, vrij dodelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, die kunnen vreselijk wraak namen, he![]()
Hooiwagens zijn spinneneters. Als ik een hooiwagen spot bij mijn terarriums in de buurt gaan ze echt direct door naar buiten. Zo groot als mijn vogelspinnen ook zijn, die hooiwagens zijn en blijven gevaarlijk voor ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb 2 spinnen op m'n kamer, 1 of andere hooiwagen en een huis.kruisspin. Maar muggen vangen doen ze niet L:(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |