Ja, precies! En dan ook nog van die mensen hier die de stad uitgaan om naar Rotterdam of Utrecht te gaan. Schande!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
vitesse? terwijl wel in apeldoorn AGOVV hebben? schaam je!
ja solly! ik weet het kan niet nee.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan ook nog van die mensen hier die de stad uitgaan om naar Rotterdam of Utrecht te gaan. Schande!
Idd, ik ook. Vind het in Apeldoorn wel tegenvallen eigenlijk..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
vind je dat serieus? Misschien omdat ik hier woon maar ik ga liever in arnhem shoppen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:04 schreef unox_worst het volgende:
Apeldoorner meld zich![]()
(na 2 jaar lurken toch maar een account aangemaakt)
Dat vind ik nou juist helemaal niet gezellig, wel praktisch!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
winkelaanbod is wel OK in Arnhem, winkelstraat (en vage zijstraatjes) vind ik helemaal niks. dan heb ik liever apeldoorn met 1 rechte lijn en een paar duidelijke zijstraatjes en natuurlijk Oranjerie
Ik heb dystrofie aan mijn rechter voet / beenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef unox_worst het volgende:
je hebt niks ernstigs toch hoop ik?
wat voor werk doe je dan?
Nope ben vandaag bij kastanjehof geweest, morgen weer naar het werk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef unox_worst het volgende:
dat is behoorlijk klote.
succes alvast met de revalidatie![]()
ben je nu ook aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |