Dat is zodat al die grijze muizen niet te ver de deur uit hoeven. Denk ik.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ben vanaf nu officieel werkzaam in Apeldoorn. de afgelopen veel verdwaalt omdat ik de weg niet wist. Maar ik begin het meer en meer door te krijgen! Wat me wel opviel is dat er veel winkelcentra zijn in Apeldoorn op loopafstand heb je, in het huis waar ik werk, 3 winkelcentra...
Een sublocatie van Schuylenburg maar ik weet de wijk niet...quote:
ha ha dat kan nog overal zijn,quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een sublocatie van Schuylenburg maar ik weet de wijk niet...
Dan woon je in de velden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
weet je de straat?maar indeed de winkelcentra zitten altijd op een goede loop of fietsafstand. ikzelf zit op 3 minuten fietsen van de musketier en 10 minuten an de eglantier. owja, macdrive is op 2 minuten..
Ik zou het alleen maar fijn vinden, ik ben nu elke dag een kwartier bezig om vanuit zuid naar et fort te komen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Schlumberger het volgende:
Brr, je zou maar werken en wonen in dezelfde wijk. Moet je je voorstellen dat je Orden (ofzo) in principe nooit hoeft te verlaten...
Je hoeft toch ook niet alleen voor werk en boodschappen je huis te verlaten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Schlumberger het volgende:
Yep, Apeldoorn stikt van de winkelcentra. Ik denk soms ook wel eens dat het is om de mensen vooral niet in andere delen van de stad te laten komen
Brr, je zou maar werken en wonen in dezelfde wijk. Moet je je voorstellen dat je Orden (ofzo) in principe nooit hoeft te verlaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |