Ach ik zit nog net goed. Ik heb 5 minuten geleden een foto gemaakt vanuit Zwijndrecht van een flinke onweersbui boven Rotterdam. Ik hoor wel duidelijk het gerommel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Xenwolfie het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2007&maand=07&id=99971618&bliksem=1&dag=10&uur=12&minuut=05
EHM WTF!!!! Als dit allemaal over mij moet gaan dan vrees ik wateroverlast!!!
Het mist ons weer helemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ik zit met een kater thuis..... en ergens maar goed ook.
Dan moet je maar niet in Nijmegen wonenquote:
Stad Groningen nu ook plenzen en licht gerommel, het is wel raak de laatste dagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rechtsonder Groningen hier. Net de bliksen in zien slaan op een garagedak. Beste knallen op momen.
Ik ruik nieuwsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef Snoet123 het volgende:
Gewonden door blikseminslag bij molens Kinderdijk
Uitgegeven: 10 juli 2007 12:53
Laatst gewijzigd: 10 juli 2007 12:58
KINDERDIJK - Vier personen zijn dinsdag bij de molens van Kinderdijk gewond geraakt toen ze werden getroffen door een blikseminslag. Twee van hen zijn ernstig gewond, meldde een politiewoordvoerster.
Het ongeval gebeurde op het fietspad van de Molenstraat. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Bron
![]()
Mmm...whatever, voorlopig zit ik nog steeds lekker in mijn zwembroek in de tuin... Geen spatje gehad nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef i2Them2 het volgende:
Ontstaan nu toch nog wat krachtige buitjes in het westen. Alleen zijn het allemaal single-cel buien en zijn ze dus ook zo weer verdwenen. Hopelijk ontstaat hier ook nog wat.
Dat was nu niet echt een volledig inslag lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef jaguar het volgende:
Ik heb hier in hoorn 2 kunnen vastleggen
eentje sloeg ongeveer 2 meter voor me in op de koelkast
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje brakke kwaliteit vanwege de multishot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |