quote:Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef IHVK het volgende:
Alle kleuren van de regenboog!
We kunnen het proberenquote:
nieuwe OPquote:
Mooi rood..quote:
Het probleem is dat dan alles grafisch moet, omdat de forum geen tekst met een achtergrond accepteert...quote:
En dat kost waarschijnlijk veel tijd toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het probleem is dat dan alles grafisch moet, omdat de forum geen tekst met een achtergrond accepteert...
Je kan voor de OP ook een complete design gaan maken, maar dan krijg je dus 1 plaatje waar helemaal geen tekst in voorkomt.. Dat kan en of het tijd kost ligt aan de persoon die ermee bezig is.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat kast waarschijnlijk veel tijd toch?
Welke Sinan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef zarGon het volgende:
Sinan, wat heb jij in gedachte?
Waar ik nu aan denk? Een leuke vrouwquote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef zarGon het volgende:
Sinan, wat heb jij in gedachte?
Je kan een dynamisch plaatje maken met behulp van phpquote:Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan voor de OP ook een complete design gaan maken, maar dan krijg je dus 1 plaatje waar helemaal geen tekst in voorkomt.. Dat kan en of het tijd kost ligt aan de persoon die ermee bezig is.
Dat kan... ik neem aan dat je meer ervaring dan mij hebt... Kan jij eraan werken?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef saban het volgende:
[..]
Je kan een dynamisch plaatje maken met behulp van php
Dat de tekst uitgelezen wordt uit een database
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |