Ik heb er al drie gemaakt maar afgekoord door RTÜK.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wordt gescreend of er nog bedreigende en of minachtende tekst jegens Ataturk in voorkomt.
jahquote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
"ataturk was een ongelovige zuipschuit"
iets in die geest?![]()
En blijf wegquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef Da.Rock het volgende:
Hey man, ik heb het alweer gezien.. Kom wel terug als het gezellig is..
Later..![]()
Pff, neprelletje, prik je zo doorheen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef Da.Rock het volgende:
Later..![]()
kort maar krachtigquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef Da.Rock het volgende:
Later..![]()
LOLquote:
Nepmoslim? Het enige wat jij nog niet doet is rondslenteren door de stad als een goedkope oosteuropese natasja die zijn diensten als zielenknijper verleent om "zielen te knijpen".quote:Op maandag 9 juli 2007 21:08 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lig helemaal dubbel![]()
Nepmoslim![]()
wie denk je dat je bent??
Oh nog effe dus..quote:
En ik maar doorgaan.quote:
kijk uit, je neus groeit weerquote:Op maandag 9 juli 2007 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nepmoslim? Het enige wat jij nog niet doet is rondslenteren door de stad als een goedkope oosteuropese natasja die zijn diensten als zielenknijper verleent om "zielen te knijpen".
TFOEEEE.
Keej.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh nog effe dus..
Dan kan Selim mee verder. En kunstje van scorp nog bijvoegen.![]()
Ik heb geen zin om boos te wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik maar doorgaan..
Ik kan Emel niet boos krijgen,.
Om je complimentjes verbaal openbaar te maken aan mij moet je wachten tot de meet. Spelbreker.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:17 schreef Emel het volgende:
IHVK, schrijf je ook op wat voor sukkel Selim wel niet is???
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef saban het volgende:
[..]
Emel die me vandaag opbelt en een beetje flirt met me
Je gaat niet naast me zitten dan hequote:Op maandag 9 juli 2007 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om je complimentjes verbaal openbaar te maken aan mij moet je wachten tot de meet. Spelbreker.
Wat jij wil schatquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef saban het volgende:
Zegt ze, ondanks dat je een paar jaar jonger bent wil ik je toch een keer meeten.
Ik zeg is goed, we meeten elkaar bij de 100ste topic, zegt ze dat veelste laat is en liever het nog in de zomer wilt.
Ik heb geen motief, ik ben bezet, waarom zou ik zoiets doenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geef nou toe, dat jij dat allemaal gezegd hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |