weet ik..moet je nagaan hoe heftig het isquote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat is twee keer hetzelfde![]()
het is trouwens DID..![]()
oh, je hebt het opgezochtquote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
weet ik..moet je nagaan hoe heftig het is![]()
Nederlands: DIS
ik denk in NL-termen lieve schatquote:
lieve schatquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ik denk in NL-termen lieve schat
nee, wist ik al
neequote:
kijk uit, saban is jaloersquote:
Kan voor gezorgd worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:53 schreef Emel het volgende:
[..]
De Turken rellen niet meer onderling (voorlopig dan)![]()
Zie je wel, heb ik al dat gerel gemist..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:53 schreef Emel het volgende:
[..]
nee
vertel jij wat leuks![]()
hier is weinig gebeurd....De Turken rellen niet meer onderling (voorlopig dan)![]()
doe wat dan Selimquote:
keywords voor relquote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zie je wel, heb ik al dat gerel gemist..
quote:
Jammer, ik ben een islamitische Ataturk fan. Rellen met mij zit er niet in..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
keywords voor rel
- alcohol
- Ataturk
- geloof
Hey Burakius..Ataturk fan hierquote:Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jammer, ik ben een islamitische Ataturk fan. Rellen met mij zit er niet in..![]()
Turken die flirtenquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
Nepturk van een emel, afvallige, ga mannen hunten in je kleine debiele praktijkje.
Heel verstandigquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
Nepturk van een emel, afvallige, ga mannen hunten in je kleine debiele praktijkje.
Ah, het dient zichzelf al aan zie ik..quote:
Wie noem jij hier kutturk, je kunt je naam niet eens normaal uitspreken. Kan je nog wel Turks praten, met je verwesterde look op het gebeuren? Ga lekker spelen op de snelweg. Het liefst A2 en tikkertje.quote:
Wordt gescreend of er nog bedreigende en of minachtende tekst jegens Ataturk in voorkomt.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef Emel het volgende:
Waar blijft de inleiding nou?
"ataturk was een ongelovige zuipschuit"quote:Op maandag 9 juli 2007 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
keywords voor rel
- alcohol
- Ataturk
- geloof
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie noem jij hier kutturk, je kunt je naam niet eens normaal uitspreken. Kan je nog wel Turks praten, met je verwesterde look op het gebeuren? Ga lekker spelen op de snelweg. Het liefst A2 en tikkertje.
dat duurt lang zegquote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wordt gescreend of er nog bedreigende en of minachtende tekst jegens Ataturk in voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |