Van Geel moet wel oppassen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tegenvoorstel van Ajax zou maar liefst 20 miljoen bedragen.. wtf
Jij was de enige die mijn sarcasme doorhad volgens mij.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Denk dat je een speler van Quincy's kaliber pas kan halen vanaf 23miljoen ofzo.
Ok bedankt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef BonJovi het volgende:
Tuurlijk geeft hij het hoog aan dat is onderhandelen
Hoezo, het zijn allemaal spelers die niet weg hoeven.quote:
Dat is het hem nou juist. Ik vind 15 miljoen al heel erg veel voor hem.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn allemaal spelers die niet weg hoeven.
20 miljoen is verschrikkelijk mooi, krijgen we dat niet, dan blijft Babel nog een seizoen schitteren in het Ajax shirt. (Ok voor 17 miljoen teken ik ook)
Denk het ookquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij was de enige die mijn sarcasme doorhad volgens mij.![]()
Was die clausule niet een gerucht?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
Ik snap Liverpool alleen niet en Ajax eigenlijk ook niet.
Hij had toch een clausule van 9 miljoen in zijn contract?
Als Liverpool 14 miljoen heeft geboden dan zijn beide clubs gek.
Ajax als ze het niet doen en Liverpool als ze het wel doen.
Die clausule is nooit bevestigdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
De conclusie is dus dat Babel geen clausule heeft van 9miljoen. Of alleen een die voor Arsenal geldt ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
quote:
Ik weet dat dit niet bevestigend is maar toch opmerkelijk dat ze het er wel weer over hebben.quote:In februari tekende Babel een nieuw contract wat hem tot medio 2011 bij Ajax houdt. De nieuwe verbintenis bevat tevens een clausule dat Babel voor een gelimiteerde som mag vertrekken, negen miljoen euro naar verluidt. Eerder toonden ook Arsenal en Newcastle United hun interesse.
Het is al bullshit want zijn contract loopt tot 2010.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat dit niet bevestigend is maar toch opmerkelijk dat ze het er wel weer over hebben.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is al bullshit want zijn contract loopt tot 2010.
Dat was sarcasmequote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Fides het volgende:
Ik denk dat Babels clausule alleen voor zijn droomclub Arsenal geldt.
En Quincy kost echt geen 15 miljoen![]()
Hij heeft toch wel enkele sublieme dingen laten zien in het shirt van Ajax hoor. Zoek maar op youtube mocht je zijn goals en akties vergeten zijn. Ik noem even snel uit mn hoofd:quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
'Aanzienlijk hoger dan 14 miljoen'. Dat klinkt niet verkeerd op zich.![]()
Al zou ik het wel jammer vinden als Babel vertrekt zonder dat hij hier echt is doorgebroken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |