Verkopen, kopen en dan oogsten.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef Freak187 het volgende:
Gaan we weer verkopen of gaan we een keer oogsten met Ajax?
Denk dat je een speler van Quincy's kaliber pas kan halen vanaf 23miljoen ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik stel voor dat we Babel verkopen voor 20 miljoen en dan Quincy terughalen voor 15 miljoen ofzo.
Waar is Erwtensoep toch?
Van der Vaart. Maar ik ben geen scout anders had ik waarschijnlijk al 10 namen kunnen noemen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik stel voor dat we Babel verkopen voor 20 miljoen en dan Quincy terughalen voor 15 miljoen ofzo.
Waar is Erwtensoep toch?
Hij wil al weer weg uit Rusland omdat hij nauwelijks speelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Rumille het volgende:
Quincy?
Nee dank je.
En hij wil toch geld verdienen in Rusland. Laat de scout maar zoeken.
In potentie misschien.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Diegene die nu nog durven te beweren dat Babel een waardeloze speler is, mag onder zijn steen kruipen.
Wanneer deze bedragen geboden worden voor een speler, is dat toch echt een teken dat het een speler van wereldformaat is.
Van der Vaart komt natuurlijk nu (nog) niet terug. Daarom vroeg ik je 1 naam te noemen, ik denk namelijk dat Sneijder niet te vervangen is ... of weet van Geel ons allemaal te verrassen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van der Vaart. Maar ik ben geen scout anders had ik waarschijnlijk al 10 namen kunnen noemen.
Ach als de Mul al 5 miljoen oplevertquote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Diegene die nu nog durven te beweren dat Babel een waardeloze speler is, mag onder zijn steen kruipen.
Wanneer deze bedragen geboden worden voor een speler, is dat toch echt een teken dat het een speler van wereldformaat is.
50 mil?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef BB-boy het volgende:
Hoeveel zouden ze voor Sneijder bieden als hij mee had gedaan aan het EK onder 20?
Dus Kuijt is ook van wereldformaat? Laat me niet lachen, bedragen zeggen niks.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Quincy en Van der Meydequote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Quincy - Huntelaar - Van der Meyde. Als deze drie spelers alle drie in goede doen zijn is het een droom opstelling. En Ten Cate kan toch goed omgaan met negers als quincy?
In potentie wel de beste buitenspelers in Nederland. Alleen wel jongens met gebruiksaanwijzing. Jullie hebben liever ja knikkers als de mul die niks brengen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Quincy en Van der Meyde![]()
Ik ben blij dat jij helemaal niets hebt in te brengen bij Ajax.
Op de een of andere manier vind ik dit een grappige opmerkingquote:
Tja, in potentie zegt niet zoveel. In potentie is De Mul namelijk ook een fantastische buitenspeler. Kan me nog herinneren dat Ten Cate zei dat hij de beste voorzet van de Nederlandse velden heeft. Hij geeft ze alleen nooit. Het gaat er uiteindelijk toch echt om wat je laat zien tijdens de wedstrijden en niet hoeveel potentieel je hebt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In potentie wel de beste buitenspelers in Nederland. Alleen wel jongens met gebruiksaanwijzing. Jullie hebben liever ja knikkers als de mul die niks brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |