Die opperde ik hier al weken geleden, maar dat werd weggehoondquote:Op maandag 9 juli 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik ben benieuwd welke buitenspelers De Mul en eventueel Babel moeten vervangen. Misschien Andy van der Meyde?
Ook merchandise van Feyenoord?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:11 schreef VoreG het volgende:
Van Geel weet wel hoe hij spelers kan verkopen.
Zet Van Geel voor de camera voor een tellsell product en ik zou het zo kopen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie Babel toch wel graag dit seizoen voor Ajax spelen in de Champions League enzo. Kunnen we niet die 20 miljoen cashen en dan stiekem Poepon richting Liverpool sturen ofzo?
En dan blijkt Poepon de sterspeler van de Premier league te worden en Ryan Babel raakt aan lager wal en kan zijn contract bij FC Omniworld niet meer verlengen!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie Babel toch wel graag dit seizoen voor Ajax spelen in de Champions League enzo. Kunnen we niet die 20 miljoen cashen en dan stiekem Poepon richting Liverpool sturen ofzo?
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
17 miljoenquote:
Liverpool haalt Babel voor 17 miljoen
Maandag 9 juli 20:05 - Peter Hendriks
Liverpool haalt Babel voor 17 miljoen Voetbal - Ryan Babel vertrekt per direct naar Liverpool. De Engelsen betalen volgens insiders rondom Babel 17 miljoen euro voor de buitenspeler van Ajax.
In Amsterdam had Babel (foto) nog een contract 2010, maar technisch directeur Martin van Geel liet vandaag weten al rekening te houden met een vertrek van de 20-jarige speler uit de eigen opleiding. Ajax kon door dat nog driejarige contract namelijk de vraagprijs dusdanig opvoeren.
De Oranje-international debuteerde in het seizoen 2003/2004 in de Amsterdamse selectie. Pas tijdens het afgelopen seizoen, onder trainer Henk ten Cate, kwam zijn definitieve doorbraak. In vier seizoenen kwam Babel tot 73 wedstrijden in de Amsterdamse hoofdmacht, waarin hij veertien keer scoorde.
Wat is de bron?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
17 miljoen.
Wel erg zonde dat ie gaat, helemaal gezien dat gedoe met Perez.
Straks gaan Sneijder en Huntelaar ook nog.
Waar staat dat?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
17 miljoen.
Wel erg zonde dat ie gaat, helemaal gezien dat gedoe met Perez.
Straks gaan Sneijder en Huntelaar ook nog.
Maar Babel zei dat ie niet uitgeleerd was bij Ajax, waarom nu dan wel weg?
Het is te onlogisch voor woorden ook, ze hebben net Torres gekocht.. Crouch, Kuyt en zelfs Bellamy is nog niet verkocht?
http://www.sporttribune.nl/pagina/archief/13419quote:
Nou ja, Van Geel heeft er iig al iets over gezegd..quote:
quote:'Ajax wil 20 miljoen voor Babel'
Geschreven door Robert Smid op maandag, 9 juli om 20:11
Ryan Babel mag volgens diverse media voor een bedrag van rond de 20 miljoen euro vertrekken bij Ajax. De twintigjarige aanvaller staat in de nadrukkelijke belangstelling van onder andere Liverpool, dat een bod van rond de vijftien miljoen euro bij de Amsterdammers zou hebben neergelegd.
Klik hier!
Babel, die afgelopen zomer een sterk jeugd-EK in eigen land bekroond zag worden met de titel, zou vanuit zijn vakantiebestemming in Suriname al hebben laten weten dat hij open staat voor gesprekken met Liverpool. The Reds mogen echter pas de gesprekken met de 14-voudig international starten zodra er een akkoord is bereikt over de transfersom.
Eerder vandaag gingen er geruchten dat het bod tussen de tien en veertien miljoen euro lag. Martin van Geel, technisch hoofdverantwoordelijke bij Ajax, sprak dit echter tegenover DAG.nl tegen. "Het enige wat ik over de hoogte van de transfersom wil zeggen, is dat het in ieder geval niet gaat om een bod van veertien miljoen euro. Dan hadden wij het bod namelijk niet serieus genomen."
"Liverpool heeft echter een bedrag geboden dat aanzienlijk hoger ligt dan veertien miljoen euro," ging Van Geel verder tegenover het nieuwe medium. "Wij hebben dat bod niet geaccepteerd, maar hebben een tegenbod gedaan. We kunnen veel geld vragen voor Babel, aangezien hij tot medio 2010 onder contract ligt bij Ajax. Toch moeten we er serieus rekening mee houden dat Babel aankomend seizoen ergens anders voetbalt."
Wat een scheermesje wel niet wil betekenen. Van een puddingkop naar de kop van een ijskoude killer.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef Blight het volgende:
Kennedy heeft besloten zijn kapsel wat aan te passen nu hij blij een club speelt waar mensen ook naar trainingen komen.
[afbeelding]
Dat is gewoon een slechte vertaling van de teletekst bronquote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.sporttribune.nl/pagina/archief/13419
Beetje zoals Sport.be, gok ik. Maar 17 miljoen krijg je natuurlijk nooit voor Babel.
Torresquote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef tha_dark het volgende:
Zou het toch wel jammer vinden als hij zou gaan. Het was toch mijn favoriete Ajacied!![]()
Maar het is een troost dat hij bij de een na mooiste club ter wereld gaat spelen samen met mijn andere favoriet, Torres![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, Van Geel heeft er iig al iets over gezegd..
Ik denk dat ie weg is.
[..].
Huntelaar op Nike kicksen, blijft vreemd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef Blight het volgende:
Kennedy heeft besloten zijn kapsel wat aan te passen nu hij blij een club speelt waar mensen ook naar trainingen komen.
[afbeelding]
Misschien Kone?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die opperde ik hier al weken geleden, maar dat werd weggehoond
Dan krijg je gezeik met Perez en die kankerneger.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien Kone?![]()
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=33843
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |