Op basis van eerdere, redelijk goede ervaringen wilde ik gisteravond om een uur of 8 gaan eten bij de Rancho in het brugrestaurant bij Schiphol. We werden vriendelijk ontvangen en waren al op weg naar een tafeltje, toen ineens de 'manager' ingreep en zei dat ze het zó druk hadden gehad, dat ze nu even rust wilden (let wel: gehád. Op dat moment was het restaurant hooguit half vol).
Dat bedenk je toch niet?? Klanten wegsturen omdat je het zo druk gehad hebt?? De overige restaurants waren nog steeds zo vreselijk druk dat we uiteindelijk in een relatief rustige Burgerking terecht kwamen.
Ook dit was geen vreugde, wat was de bediening daar allejezus langzaam zeg. Heb zo'n 20 minuten in de rij gestaan met wel 2 (twee!) mensen voor me. Ze waren daar achter de balie maar een beetje aan het heen en weer rennen zonder dat er iets leek te gebeuren. En toen ik eenmaal aan de beurt was moest ik nog mijn bestelling bevechten odmat er wat anders werd geleverd dan ik gevraagd had.
Kort samengevat:
Manager van Rancho:
![]()
(maar Rancho zelf
![]()
)
Burgerking A4: